Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در تشریح جلسه با مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک گفت: با تبیین واقعیت‌ها برخی ذهنیت‌هایی را که رسانه‌های معاند ایجاد کرده بودند برطرف کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر پیرامون جلسه‌ای که با مدیران ارشد کمیته بین‌المللی المپیک داشت، گفت: ما به دنبال دعوتی که داشتیم به لوزان آمدیم و امروز یک جلسه خوب کاری و اجرایی داشتیم با عالی‌ترین مقامات کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) که البته این نشست مقدمه جلسه‌ای بود که فردا با توماس باخ خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد: در این جلسه در خصوص نحوه همکاری‌ها و تعامل در عرصه‌ها و مسابقات مختلف بحث‌های خیلی صریح و روشنی داشتیم و ما سیاست‌های کلی خودمان را تبیین کردیم. آنها هم تأکید بر اجرای کامل منشور المپیک را داشتند و حمایت‌های خودشان رو مثل گذشته از ورزش ایران کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و کلیه فعالیت ورزشی اعلام کردند.

سلطانی‌فر افزود: آنها خواستار این بودند که این تعاملات و گفتگوها استمرار پیدا کند، تا برای ذهنیت‌های که به وجود می‌آید بتوانیم این ذهنیت‌ها را روشن‌تر برطرف کنیم و هر کدام با رعایت ملاحظاتی که داریم بتوانیم همکاری‌ها را توسعه دهیم. حمایت‌های آنها در بخش‌های مختلف تا الآن خوب بوده و قرار شد که این حمایت‌ها گسترش پیدا می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به جلسه دیگری که امروز میان وی و چو ریاست فدراسیون جهانی تکواندو خاطر نشان کرد: با ریاست فدراسیون جهانی تکواندو جلسه‌ای داشتیم که نکات خیلی خوبی در این جلسه رد و بدل شد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه چو از اینکه این ورزش به‌خوبی در ایران گسترش پیدا کرده و ورزشکاران ما در رویدادهای مختلف مقام‌های خوبی به دست می‌آورند، ابراز شگفتی می‌کرد، افزود: ما گفتیم که سیاست‌های دولت این است که ما بتوانیم بخش خصوصی در همه رشته‌های ورزشی فعال‌تر بکنیم و در تمام ورزش‌های مختلفی که مورد استقبال جوانان و نوجوانان ما است از جمله رشته‌های رزمی و به‌ویژه تکواندو را فعال‌تر کنیم و زمینه و شرایط گسترش آن را بیش از پیش فراهم کنیم.

سلطانی فر در ادامه بیان کرد: در این نشست همچنین در خصوص برگزاری رویدادهای بین‌المللی در سال ۲۰۲۰ در تکواندو در ایران صحبت شد که ما تقاضا داشتیم و با توجه به تعداد قابل توجهی از جوانانی که در ایران به این رشته روی آورده‌اند، میزبانی مسابقات بیشتری داشته باشم و همچنین خواستار حمایت‌های بیشتری از سوی فدراسیون جهانی شدیم که همه این موارد با استقبال آقای چو مواجه شد.

سلطانی همچنین در پایان به بازدید از موزه بین‌المللی المپیک اشاره کرد و گفت: در ادامه این بازدید جلسه‌ای را با مسئولان فرهنگی کمیته بین‌المللی المپیک داشتیم که در هر صورت بسیاری از این موارد و ذهنیت‌هایی که ایجاد شده بود و برخی از رسانه‌های معاند ایجاد کرده بودند در خصوص محدودیت و ملاحظات خاصی که برای مردم وجود دارد تمام این‌ها را تشریح کردیم. فکر می‌کنم که توانستیم بخش عمده‌ای از این تبلیغاتی که علیه ما می‌شود در بخش‌های مختلف با تبیین واقعیت‌ها و دادن اطلاعات دقیق برطرف کنیم.

انتهای پیام/4048/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت