Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@21:46:36 GMT

سود «کگاز» 99 درصد پرید

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۲۲۲۸

سود «کگاز» 99 درصد پرید

پول نیوز - با گذشت سه فصل از سال جاری، سود «کگاز» جهش بلند 99 درصدی را تجربه کرد؛ در حالی که همچنان با هزینه های جذب نشده در تولید و فعالیت در ظرفیت های پایین دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، عملکرد دوره 9 ماهه منتهی به آذر سال 98 شرکت «شیشه و گاز» منجر به تحقق 484 ريال سود برای هر سهم شد که نسبت به مدت مشابه سال 97 بیانگر رشد 99 درصدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، درآمد فروش محصولات با 34 درصد رشد، به مبلغ 996 میلیارد ريال رسید که در این مسیر، علاوه بر افزایش نرخ های فروش، رشد 4 هزار تنی تناژ فروش، اثرگذار بود. لازم به ذکر است که «کگاز» برآورد کرده در 3 ماهه پایانی سال 569 میلیارد ريال درآمد شناسایی کند و جمع کل مبلغ فروش سال خود را به رقم 1565 میلیارد ريال برساند.
در صورتی که مبلغ فروش پیش بینی شده محقق شود، شاهد رشد 50 درصدی درآمدها در سال جاری نسبت به سال قبل خواهیم بود.
شناسایی 31 میلیارد ريال درآمد متفرقه نیز در تحقق 218 میلیارد ريال سود خالص طی دوره 9 ماهه سال جاری مثمرثمر بوده است.
نکته قابل ذکر این است که اين شرکت با توجه به توليد و فروش مطلوب محصولات، نياز به تسهيلات نداشته و اقدام به پرداخت تسهيلات خود کرده اما؛ جهت راه اندازی پروژه فاز۲ اقدام به اخذ تسهيلات بانکی کرده و توانسته بخش زيادي از ماشين آلات پروژه فاز۲ را وارد کند. برآورد شده این پروژه در 3 ماهه نخست سال 99 به بهره برداری برسد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شیشه و گاز محصولات تسهیلات سهم بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند

بانک مرکزی اعلام کرد: از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، درباره آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها در موضوع نهضت ملی مسکن، اعلام کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی، تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه امسال از تعداد یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد ۴۱۱ هزار و ۶۰ نفر تا تاریخ یادشده به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات موصوف مراجعه نکرده‌اند.

بر اساس این گزارش، از تعداد یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی که جهت اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند، تعداد ۴۷۰ هزار و ۵۰۸ نفر (در حدود ۳۵ درصد از مراجعه کنندگان) بنا به دلایل مندرج در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک مورد نیاز، نداشتن وثایق قابل قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و غیره، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف هستند.

حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مدنظر به تعداد ۶۲۴،۴۶۸ نفر و به مبلغ ۱،۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

کد خبر 750821

دیگر خبرها

  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل