Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ مسئول بسیج اساتید تویسرکان از تهیه تومار محکومیت عوامل شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد و افزود: دانشجویان و اساتید ضمن اعلام آمادگی دفاع از اسلام و سرزمین‌های اسلامی این تومار را امضا می‌کنند.

حجت‌الاسلام حجت بت‌شکن، مسئول بسیج اساتید تویسرکان در گفتگو با ایکنا از همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصاً شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اعلام انزجار از ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش بیان کرد: راه شهدا راه عزت، اقتدار، آزادگی و راه امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نسل امروز مخصوصاً دانشجویان باید زندگی شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند چرا که تأسی به شهدا در زندگی آرامشی را در روح و روان انسان بوجود می‌آورد.
بت شکن در ادامه افزود: راه و هدف شهدا مبارزه با استکبار جهانی است که دانشجو با علم و قلمش باید این راه را بپیماید و به جهانیان ثابت کند که ما از راهی که انتخاب کردیم دست نخواهیم کشید و امروز هم‌قسم می‌شویم که انتقام خون شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش را به سختی از آمریکا خواهیم گرفت و آمریکا باید تاوان این اشتباهش را با خروج از منطقه بپردازد.
یادآور می‌شود؛ تومار محکومیت عوامل شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر سر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان تهیه شده است که دانشجویان و اساتید ضمن اعلام آمادگی دفاع از اسلام و سرزمینهای اسلامی آن را امضا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان تویسرکان تومار سردار سلیمانی انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا

همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم جمع زیادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در تالار ابن سینای  این دانشگاه شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه، سر دادند.

آزادگان دنیا حمایت حمایت، سکوت هر آزاده خیانت خیانت، خیبر خیبر یا صهیون، جیشو محمد یا ربون، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای و‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، جنایات فجیع در غزه و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را به شدت محکوم کردند و حمایت خود از اقدام اساتید و دانشجویان آمریکا علیه اسرائیل غاصب را اعلام کردند.

اقدام شنیع آمریکا علیه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های این کشور محکوم است

علی تقی‌پور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم گفت: محور تاریخ گفتمانی از ایران آغاز شد و می‌بینیم که در خاک آمریکا هم مردم، دانشجویان و اساتید این کشور اقدامات دولت خبیث  آمریکا و اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی افزود: نتانیاهو معتقد بود که تا فلسطین و جبهه مقاومت را از پای نیاورد دست از جنگ  نخواهد کشید، اما دیدیم روز به روز در برابر جبهه مقاومت خوار و ذلیل‌تر شد.

در پایان این تجمع بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حمایت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا قرائت شد.

در این بیانیه ضمن قدردانی از اساتید و دانشجویان ۳۸ دانشگاه آمریکا و تحسین اقدام ارزنده جامعه دانشگاهی این کشور بر نابودی آمریکا و اسرائیل با ایجاد یک اتحاد و همدلی میان تمامی انسان‌های آزادی‌خواه جهان تاکید شد.

همچنین در این بیانیه جنایات ۷ ماهه اخیر اسرائیل غاصب در غزه محکوم شد و دانشگاهیان حاضر در این تجمع  خواستار  پایان سکوت مدعیان آزادی و واکنش قاطع سازمان ملل علیه جنایات و وحشی‌گری‌های آمریکای جنایکار و اسرائیل غاصب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود