Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیری معاون سازمان خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهارداشت:یکی از اقدامات موثر شهرداری اصفهان در به کارگیری از انرژی‌های تجدید پذیر توسعه نیروگاه‌های خورشیدی استان اصفهان با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری است.

او افزود:توسعه نیروگاه‌های خورشیدی نقش موثری در تقویت حوزه زیست محیطی استان اصفهان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سازمان خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: نیروگاه‌های خورشیدی استان اصفهان قادر به تولید بیش از ۳۰۰ مگاوات برق در سال هستند.

امیری ادامه داد:خوشبختانه در سال جاری توانستیم بخش زیادی از تولید انرژی برق توسط این نیروگاه‌ها را در ساختمان‌ها و تاسیسات مختلف در سطح استان اصفهان به کار بگیریم.

او اضافه کرد:در اجرای طرح توسعه نیروگاه‌های خورشیدی استان اصفهان سازمان بخش خصوصی نیز به صورت مستقیم مشارکت دارد.

معاون سازمان خدمات شهری شهرداری اصفهان یادآور شد:هدف اصلی سازمان خدمات شهری شهرداری اصفهان در اجرای طرح توسعه نیروگاه‌های خورشیدی استان اصفهان تقویت حوزه زیست محیطی، حفاظت از محیط زیست و کاهش الودگی و الاینده‌های هوای استان اصفهان است.

امیری گفت:در حال حاضر بیش از ۱۰ منطقه استان اصفهان دارای نیروگاه خورشیدی است که در تلاشیم تا با اجرای طرح توسعه نیروگاه‌های خورشیدی استان اصفهان تولید انرژی این نیروگاه‌های خورشیدی را به ۲ مگاوات برق در سال ارتقا دهیم.

او تاکید کرد:این میزان تولید برق توسط نیروگاه‌های خورشیدی استان صرف تامین انرژی مورد نیاز ۳۵۰ پارک شهری، ۲۸۰ سامانه ابرسانی، ۳۸۰ آبنما، ۱۵۰ طرح نورپردازی شهری و ۳۵۰ سرویس بهداشت عمومی در کلانشهر اصفهان می‌شود.

معاون سازمان خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد:یکی از اصلی‌ترین مشکلات حوزه سرمایه گذاری بر روی نیروگاه‌های خورشیدی استان اصفهان کاهش درآمد‌های ناشی از تولید برق این نیروگاه‌ها توسط سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی است که با توجه به برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولان و شرکت‌های دولتی به خصوص شرکت برق استان اصفهان مقرر شد تا این مشکل طی سال اینده برطرف شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انرژی های تجدید پذیر نیروگاه های خورشیدی حفاظت از محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم

یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید هوشمندسازی و ارائه غیر حضوری خدمات به‌ویژه در حوزه شهرسازی است؛ در این راستا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و خدمات الکترونیک در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع شهرسازی الکترونیک و نهایی‌سازی فرایندهای قابل انتقال به این سامانه یکی از اهداف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده که در این راستا اقدامات مهم و قابل توجهی صورت گرفته و بخشی دیگر نیز در حال نهایی‌سازی است.

علاوه بر «اصنو» به‌عنوان سامانه هوشمند توسعه شهری، یکی از خدمات شهری بر بستر اینترنت و از طریق درگاه «اصفهان من» است که روند خدمت‌رسانی شفاف، سریع و غیرحضوری را برای شهروندان فراهم می‌کند و امکان دریافت نقشه هوایی در قسمت شهرسازی آن وجود دارد.

کد خبر 751429

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری