Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس و اعضای هیئت ریسه دانشگاه ارومیه و رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از چند محصول دانش بنیان رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور رئیس و اعضای هیئت ریسه دانشگاه ارومیه و رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از چند محصول دانش بنیان رونمایی شد.
حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه در حاشیه این رونمایی گفت: ما دانشگاهیان را در دانشکده‌های مختلف تشویق می‌کنیم تا شرکت دانش بنیان تشکیل داده و دست آورد‌های علمی خود را تجاری سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
رئیس دانشگاه ارومیه بیان کرد: سیاست‌های دانشگاه نیز به همین صورت است که ما دانشگاهیان را به سمت پژوهش‌هایی در جهان رفع مشکلات جامعه و ارتباط با صنعت سوق می‌دهیم.
نیکبخت، رئیس پارک علم و فناوری استان اذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه ۹۱ شرکت دانش بنیان در این پارک فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: پارک ظرفیت خوبی برای تولید فناوری، توسط فناوران هست.    
نیکبخت بیان کرد: ما در ابتدای راه از شرکت‌های دانش بنیان حمایت مادی هم می‌کنیم تا در شروع کسب و کار خود و در ابتدای ورود به بازار دغدغه‌های خاص محیط‌های کسب و کار را نداشته باشند
لازم به ذکر است، تجهیزات روشنایی خورشیدی، انواع پایه‌های رویشی و نهال درختان میوه با پایه‌های رویشی، مکمل غذا‌های مخمری، پودر جلبک اسپرولینا، کیت جدید استخراج DNA، فروسنج مخروطی مزرعه‌ای اتوماتیک، شبیه ساز باران، مینی لایسیمتر‌های زهکش دار، سیلندر‌های استاندارد نمونه برداری، طراح و ساخت پهباد، انواع مکمل خوراک و دام، کشت زعفران به شیوه ایروپنیک، سیستم تصفیه هوا، سیستم همیار پزشک جهت تشخیص تومور‌های سرطانی و طراحی و ساخت دستگاه کمپوستر خانگی از جمله این محصولاتی بود که طبق این آیین رونمایی شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه فناوری نانو پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکم انتصاب وزیر علوم خطاب به دکتر علی اسماعیلی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب می‌ شوید.

  محمدعلی زلفی‌ گل در این حکم افزوده است: امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ ها و موسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفا کنید.   در این حکم با اشاره به ماموریت رییس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی تعامل و تکامل هم‌ افزا با استانداری، دانشگاه‌ ها و سایر دستگاه‌ های اجرایی، صنایع خصوصی و دولتی، ایجاد زیرساخت‌ های مناسب برای پارک به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار شرکت ها و واحدهای فناور، بسترسازی نرم افزاری و سخت افزاری برای ظهور و بروز نوآوری، مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه، طراحی ساز و کار لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح و حوزه های مختلف مورد نیاز پارک علم و فناوری تاکید شده است.   همچنین در این حکم توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجادطرح‌ های اشتغال زایی دانش بنیان و تغییر فرصت کار جویی به کارآفرینی، تدوین ساز و کار علمیاتی برای تحقق مرجعیت و دیپلماسی فناوری و نوآوری و رصد فناوری های نوظهور، بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های بخش خصوصی و غیر دولتی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، تلاش در جهت ایجاد قطب‌ های فناوری، سیاستگزاری، برنامه ریزی و جذب فن آموز، دستیار و پسادکترای فناوری، مهندسی طرح های کلان فناوری و تبدیل آنها به ریز پروژه‌ ها و واگذاری آنها به شرکت‌ های دانش‌ بنیان برای اجرا مورد اشاره قرار گرفته است.   پیش از این دکتر مسعود میرزایی شهرابی این سمت را بر عهده داشت که در آذرماه سال گذشته به ریاست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد.   علی اسماعیلی متولد سال ۱۳۶۳ شهر آمل و دانش‌ آموخته رشته مهندسی هوا فضا و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با مرتبه استادیار است که پیش از این نیز معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی بود.   وی همچنین حدود ۱۰ سال تجربه کار در زیست‌بوم فناوری و استارتاپی در خارج از کشور را دارد و دارای بیش از ۹۰ مقاله علمی - پژوهشی در نشریات علمی بین‌المللی است.   از افتخارات کسب شده اسماعیلی می‌ توان به دانشجوی نمونه کشوری، پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسی مشهد، دانش‌ آموخته برتر بنیاد ملی نخبگان و جوان ایرانی برتر در حوزه فناوری‌ های نوین در خارج از کشور اشاره کرد.  

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری