Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@05:00:13 GMT

11 مصدوم در تصادف جاده اسدیه - بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۲۵۰۲

11 مصدوم در تصادف جاده اسدیه - بیرجند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: برخورد خودروی سمند با پراید در جاده اسدیه - بیرجند ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت که مصدومان نیز به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد حمزه اسعد زاده روز شنبه گفت: این حادثه صبح امروز در دو راهی گووگچین محور اسدیه به بیرجند با برخورد خودروی سمند و پراید رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات اولیه انحراف خودروها ناشی از بارش برف علت این حادثه است.

اسعد زاده تصریح کرد: توضیحات تکمیلی حادثه پس از بررسی توسط پلیس اعلام می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تجهیزات ایمنی سفر را به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه با توجه به بارندگی‌ها حرکت کنند.

سامانه بارشی که از دیروز (جمعه) در خراسان جنوبی فعال شد به صورت بارش باران و برف تمامی این استان را فرا گرفته است.

بنا به اخطاریه جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما بارش سنگین باران و برف، در مناطق مرتفع احتمال تگرگ، رگبار و رعد و برق، وزش تندباد،  تشکیل مه و یخبندان پیش بینی می‌شود.  

بر این اساس تا روز دوشنبه وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده، کاهش دید در اثر شدت بارش و تشکیل مه، محتمل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز از آماده باش کامل تمامی دستگاه‌های اجرایی برای گذر از شرایط جوی پیش‌رو خبر داد.

سید کمال‌الدین میرجعفریان که روز گذشته(جمعه) ریاست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان را برعهده داشت، با تاکید بر این موضوع، مدیران را به انجام اقدامات پیشگیرانه مکلف کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصادف جاده خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس