Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حامد رجایی گفت: کارگاه توجیهی روابط عمومی های اداره کل ورزش و جوانان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  رجایی در این خصوص گفت: کارگاه توجیهی، آموزشی ویژه روابط های اداره کل ورزش و جوانان لرستان با حضور مسئولین روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستانی استان  در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این کارگاه که با حضور 20نفر برگزار شد، شرکت کنندگان با جدیدترین مباحث جدید اطلاع رسانی و روابط عمومی آشنا شدند.

مسئول روابط عمومی  ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در راستای اطلاع رسانی شفاف و عملکرد اداره کل، از سوی روابط عمومی برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است که سعی داریم با کیفیت مطلوب اجرا شود.

رجایی ضمن تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در راستای حمایت و تقویت روابط عمومی، تصریح کرد: در گام بعدی تلاش داریم دوره آموزشی روابط عمومی را برای سمن ها و انجمن های مردم نهاد حوزه جوانان نیز برگزار می کنیم تا بتوانیم تاثیر گذاری بهتری داشته باشیم.

او بیان کرد: هم اکنون روابط عمومی اداره کل اخبار مرتبط را با دسته بندی گوناگون در صفحات جداگانه و پرتال رسمی اداره کل و پایگاه خبری وزارت ورزش و حوانان منتشر و در شبکه های اجتماعی و پیام رسانی های مختلف نیز منتشر می کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان روابط عمومی شبکه های اجتماعی ورزش و جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری