Web Analytics Made Easy - Statcounter

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور " ایرانشهر-بم " یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ"یداله ستوده" رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 17 و 20 دقیقه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 175 محور "ایرانشهر-بم" به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از کرمان به مقصد ایرانشهر در حرکت بوده از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده50 ساله اتوبوس در دم فوت و 2 سرنشین دیگر آن نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش سایت پلیس، وی خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسلیه نقلیه ناشی از لغزندگی جاده اعلام کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارها و توصیه های پلیس و پرهیز از خطر، سفر خوب و خاطره انگیزی را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002yE9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم دریارو اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۱۵ شب یکشنبه، انحراف و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در داخل نهر آب واقع در روستای امیرهنده فوشازده (دهشال)، به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳مامور این سازمان همراه با یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی، مجهز به ست امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام و ضمن تثبیت وضعیت خودرو و ایمن‌سازی محل، اقدام به خروج و نجات مصدومین حادثه کردند.

دریارو با بیان اینکه این حادثه بیش از ۱۰ مصدوم برجای گذاشت، گفت: مصدومین این حادثه به دلیل جراحت وارده، توسط سه دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه خودروی امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان به بیمارستان منتقل شده است.

کد خبر 6097788

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند