Web Analytics Made Easy - Statcounter

کولیوند گفت: با توجه به اینکه در تهران شاهد ترافیک های زیاد هستیم، برای امدادرسانی در حوادث و سکته های قلبی و مغزی نیازمند راه اندازی یگان امداد هوایی در تهران بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «پیرحسین کولیوند» در آیین بهره برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کشور گفت: از شهردار تهران و شهرداران مناطق مختلف تهران تقدیر می کنم که با ایجاد هماهنگی های لازم و ایجاد تعامل و همفکری بین اورژانس تهران و شهرداری تهران امکان تعامل و همفکری بیشتر برای خدمت رسانی در حوزه اورژانس به مردم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان اورژانس کشور افزود: بالا بردن آگاهی مردم برای خود امدادی و دیگر امدادی از اولویت های اورژانس کشور می باشد که با استفاده از ظرفیت سراهای محله، سینماها و تابلوهای اطلاع رسانی شهری انجام گرفت.

 

وی افزود: دو سال پیش متوسط رسیدن آمبولانس ها به مجروحان بالای 38 دقیقه بود که با اضافه شدن هزار دستگاه موتورلانس و دستور شهردار تهران برای افزایش پایگاه ها در حال حاضر موتورلانس ها به مددجو می رسند و آمبولانس ها 14 دقیقه ای در سر صحنه حاضر می شوند.

 

کولیوند با بیان اینکه اورژانس هوایی در تهران قبل از این ضعیف عمل می کرد، افزود: به دلیل اینکه در نقاط مختلف تهران پد بالگرد نداشتیم، نمی توانستیم اورژانس هوایی را در تهران توسعه دهیم. ما برای مدیریت سکته های حاد قلبی و مغزی این خدمت را پیگیری کردیم چرا که از زمان سکته قبلی ما 90 دقیقه وقت داریم تا فرد را به بیمارستان برسانیم.

 

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی نیاز امروز تهران بود، گفت: هم اکنون شاهد شناسایی و راه اندازی پدهای بالگرد در تهران با همکاری شهرداری تهران برای ارایه خدمت به مردم هستیم.

 

وی افزود: موتورلانس های ما الان به کیت های احیا و ست های زایمان مجهز هستند و محل پایگاه مرکزی اورژانس هوایی با همکاری شهرداری و ناجا در اختیار ما قرار گرفته است.

 

 

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی کرمان سردار شهید قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی اورژانس کشور شهردار تهران اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نصیری افزود: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسئولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پروازها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

تاکسی‌های پرنده تا یک سال دیگر در دبی مسافر می‌گیرند

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسئولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکارهای مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 848609 برچسب‌ها دبی گناباد هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس مشهد

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء