Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام های جالبی در میان گزینه های سرپرستی آبی ها دیده می شود.

طرفداری- مسئولان باشگاه استقلال به احتمال فراوان تا فردا سرپرست این تیم را معرفی خواهند کرد.

به گزارش فارس، درست یک روز قبل از آغاز دیدار استقلال و ماشین‌سازی در هفته پایانی نیم فصل ستار همدانی به عنوان سرپرست استقلال جانشین جواد زرینچه شد و در آخرین بازی آبی پوشان مقابل شاگردان خطیبی روی نیمکت استقلال هم نشست اما با پایان نیم فصل و انتخاب فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی پوشان نظری روی همدانی نداشت و در مراسم معارفه‌اش خطاب به وی گفت به وی نیازی ندارد و می‌خواهد با تیمی که خودش نظر دارد کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن روز صحبت‌های زیادی در مورد انتخاب سرپرست استقلال مطرح شده است که در نهایت روی 3 نام جمع بندی صورت گرفته است. فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال خواستار صدور حکم سرپرستی برای سعید رمضانی داماد ناصر حجازی است هر چند وی سابقه بازی در استقلال را ندارد اما ارتباط خوب مجیدی با خانواده حجازی باعث شده تا وی رمضانی را برای این گزینه انتخاب کند.

از سوی دیگر اسماعیل خلیل‌زاده روی محمد محمدی به عنوان سرپرست تیم استقلال جمع بندی کرده و از طرفی تعدادی دیگری از اعضای باشگاه استقلال معتقد هستند پرویز مظلومی می‌تواند سرپرست تیم استقلال باشد. با این اتفاقات به نظر می‌رسد تا فردا سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب شود و از بین مظلومی، محمدی و رمضانی یک نفر به عنوان سرپرست استقلال جانشین ستار همدانی که فقط یک بازی سرپرستی آبی پوشان را بر عهده داشت انتخاب شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال