Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که خطای صورت گرفته در سقوط هواپیمایی اوکراینی قابل جبران نیست بر ضرورت استعفای مسوولان و مقصران اصلی در این حادثه تاکید کرد.

الیاس حضرتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خطایی که رخ داد و منجر به سقوط هواپیمای تهران کی‌یف شد قابل جبران نیست؛ چرا که بر اثر این خطا بهترین فرزندان این مرز و بوم از بین رفتند؛ قطعا مسوولان و مقصران اصلی باید استعفا بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در حوزه مدیریت چه مدیریت اجرا چه مدیریت تصمیم و چه مدیریت رسانه و افکار عمومی عقب ماندگی خیلی مشهودی پیدا کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سرعت تصمیم گیری و بررسی فوق العاده کند و عقب  ماندگی ما در این زمینه مشهود است. نیاز داریم در این زمینه آسیب شناسی کنیم تا جلوی وقوع حوادث مشابه در آینده را بگیریم و مثل همه دنیا احتمال این خطا را به صفر برسانیم مردم ما نیاز دارند که اطمینان داشته باشد سوار هواپیما شوند.

حضرتی با بیان این که این اتفاق و نحوه اطلاع رسانی آن آسیب جدی به افکار عمومی وارد کرد گفت: حتما مجلس باید یکی از کمیسیون‌ها را برای بررسی جدی‌تر موضوع مامور کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند