Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@06:15:07 GMT

شکارچیان خرگوش به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۴۳۳۰

شکارچیان خرگوش به دام افتادند

رئیس اداره محیط زیست سلسله از دستگیری دو نفر متخلف شکار غیر مجاز خرگوش و کشف و ضبط سه قبضه اسلحه و لاشه دو سر خرگوش از این متخلفین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ علیرضا رحیمی گفت: در پی گشت و کنترل  شبانه یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان سلسله جهت پایش زیستگاه های حیات وحش در منطقه شکار و صید ممنوع گرین، دو نفر  متخلف که اقدام به شکار غیر مجاز دو سر خرگوش نموده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این متخلفین دستگیر شده که از شکارچیان غیر مجاز استان های مجاور می باشند 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط گردید.

رحیمی تصریح کرد: با عنایت به اینکه عمل ارتکابی صورت گرفته بر اساس قوانین شکار و صید جرم محسوب می شود؛ پرونده این متخلفین پس از بازجویی مقدماتی و اخذ جرایم زیست محیطی به میزان 9000000 ریال، جهت رسیدگی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده طبق ماده 14 قانون شکار و صید تا پایان دادرسی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگه داری می شوند.

رئیس اداره محیط زیست  سلسله از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود تخلفات زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگری گزارش واصله اقدام گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم زیست محیطی قانون کشف و ضبط محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست