Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت: از موضع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد در خور با مقصران، پنهان کاران و ناصادقان با ملت هستم.

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان رئیس در یادداشت اینستاگرامی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن انتقاد شدید از عدم صداقت برخی مسئولان با مردم، خواستار استعفا، برکناری و برخورد درخور با مقصران، پنهان کاران و ناصادقان با ملت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یادداشت خود آورده است: در پی حادثه دردناک سقوط هواپیمای بوئینگ و جان باختن تعدادی انسان بی‌گناه، از جمله جمعی از نخبگان کشورمان، موجی از نگرانی و تاثر، کشور و ملت ایران را فرا گرفته است. در بدو حادثه و در تسلیت قبلی از مسئولان امر خواستم با بررسی همه جانبه این رخداد ناگوار، پاسخگوی افکار عمومی باشند.

عارف تصریح کرده است که متاسفانه آنچه غم این فقدان جانگداز را تشدید نمود، بی توجهی و عدم صداقت با افکار عمومی بود. این بی مسئولیتی که نمونه دیگر آن را در حادثه تشییع پیکر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در کرمان شاهد بودیم، اقتدار، وحدت و انسجام ملی ای را که خدای بزرگ به پاس خون پاک سردار سرافراز میهن، حاج قاسم سلیمانی، به کشور و ملت ما هدیه داده بود را تحت الشعاع قرار داده و زمینه ی شکاف افکنی بد خواهان کشور را فراهم آورد.

فارس

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان افزود: پرسیدنی است که در جمهوری اسلامی، که قرار بر آن بود که جمهوریت آن، مزین به ارزش های انسانی، اخلاقی و اسلامی باشد، چرا و توسط چه کسانی این ارزش ها نادیده انگاشته می شود و به اعتماد ملت و حاکمیت لطمات جبران ناپذیر وارد می نماید؟ در جمهوری اسلامی مورد پذیرش ملت ، مصلحتی فراتر از اخلاق، امنیت و اصول اخلاقی و انسانی نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بر متولیان امر فرض است که در پاسخ به افکار عمومی و احترام به حساسیت های شکل گرفته و احساسات پاک ملت، پاسخی در خور بدهند. از موضع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار استعفا ، برکناری و برخورد در خور با مقصران، پنهان کاران و ناصادقان با ملت می باشم. ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان این حادثه غم انگیز، بر همه ما فرض است در دلجویی از خانواده این عزیزان از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم.

برچسب ها: عارف ، شورای عالی سیاست گذاری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عارف شورای عالی سیاست گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با حکم مقام قضلیی، علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی شهر به مدت شش ماه از حضور در جلسات تعلیق شد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری حکم تعلیق علیرضا تاج شهرستانی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از سوی یکی از شعب دادسرای رشت به ما ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه اتهام این عضو شورای اسلامی شهر به ما اعلام نشده است، افزود: با توجه به اینکه بر اساس حکم مقام قضائی علیرضا تاج شهرستانی به مدت شش ماه حق حضور در جلسات شورای اسلامی شهر و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت را ندارد، بنابراین روز گذشته طی نامه‌ای به فرمانداری رشت اعلام کردیم تا نسبت معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه غیبت یک عضو در برگزاری جلسات شورای شهر خللی ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: جلسات شورای اسلامی شهر رشت با دو سوم اعضا (هشت نفر) به صورت رسمی برگزار می‌شود.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: امیدواریم فرمانداری رشت بر اساس ضوابطی که قانون تعیین کرده است در اسرع وقت نسبت به معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی رشت اقدام کند.

به گزارش ایمنا، شورای اسلامی شهر رشت، مرکز استان گیلان، دارای ۱۱ اصلی و هفت عضو علی‌البدل است.

کد خبر 747985

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری