Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:06:27 GMT

افزایش 5 هزار و 300 نفری مشترکین گاز در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۴۳۶۵

افزایش 5 هزار و 300 نفری مشترکین گاز در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از افزایش تعداد مشترکین گاز زنجانی به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک گاز طبیعی خبر داد و گفت: اخیرا ۵ هزار و ۳۹۶ مشترک جدید به جمع مشترکین گاز طبیعی اضافه شده است.

هادی احمدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان زنجانی میزان شمولیت استفاده از گاز در استان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از افزایش تعداد مشترکین گاز زنجانی به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک گاز طبیعی خبر داد و گفت: اخیرا ۵ هزار و ۳۹۶ مشترک جدید به جمع مشترکین گاز طبیعی اضافه شده است.

وی گفت: از این میزان ۳۱۵ هزار و۷۰۰ اشتراک در بخش خانگی، ۲۳ هزار و ۴۴۶ اشتراک در بخش عمومی و یک هزار و ۲۲۴ اشتراک سهم بخش صنعتی بوده است.

احمدلو از بهره‌مندی ۲۱ شهر و ۵۶۹ روستای استان از گاز طبیعی خبر داد و اظهار داشت: در تامین گاز شهروندان زنجانی؛ تا کنون موفق به اجرای ۵۹۱ کیلومتر خط انتقال، اجرای ۶ هزار و ۳۴۷ کیلومتر عملیات تزریق گاز و نصب بیش از ۱۸۵ هزار ۲۰۶ مورد انشعاب، در استان شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه تاکنون 6 هزار و ۷۰۳ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی انجام گرفته است، افزود: از این میزان ۲ هزار و ۳۳۴ کیلومتر در بخش شهری و ۴ هزار و ۳۶۹ کیلومتر در بخش روستایی به اجرا درآمده است.

وی همچنین از نصب ۱۸۵ هزار و ۲۰۶ انشعاب در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: از این میزان تعداد ۱۸۴هزار و ۷۵ انشعاب شهری و یک هزار ۱۳۱ انشعاب روستایی است.

احمدلو گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۱ روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۴۸ روستا در دست اجراست، که برای تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد روستا، بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه‌گذاری صورت گرفته است.

وی در ادامه به میزان مصرف گاز طی چند روز گذشته در پی برودت دمای هوا نیز اشاره کرد و افزود: طی 24 ساعت گذشته میزان مصرف گاز در استان یک میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

احمدلو افزود: طبق آمار احصا شده از میزان مصرف مشترکین گاز، مصرف شهروندان زنجانی از 10 میلیون متر مکعب گذشته است.

انتهای پیام/73005/ق30

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان گاز روستا 21 شهر مصرف گاز گازرسانی عملیات شبکه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت