Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@18:41:00 GMT

اپل برخی نقص‌های آیفون را رایگان برطرف می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۴۴۳۸

اپل برخی نقص‌های آیفون را رایگان برطرف می‌کند

ایتنا - ​​​​​​​اپل تأیید کرده که برخی قاب‌های هوشمند باتری‌های آیفون دارای ایراداتی هستند و این شرکت به رایگان آنها را تعویض می‌کند.
اپل تأیید کرده که برخی قاب‌های هوشمند باتری‌های آیفون دارای ایراداتی هستند و این شرکت به رایگان آنها را تعویض می‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، اپل یک برنامه تعویض رایگان برای کاربران گوشی آیفون راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه مربوط به قاب‌های هوشمند باتری‌های سه مدل آیفون است که دارای نقص فنی هستند. سه مدل مذکور عبارتند از آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر.

گوشی‌های دارای نقص فنی حدفاصل ژانویه سال ۲۰۱۹ و اکتبر سال ۲۰۱۹ تولید شده‌اند و مشکل مذکور باعث می‌شود روند شارژ گوشی یا به طور کامل انجام نشود یا این روند مختل شده و شارژ شدن مرتب متوقف شده و از نو آغاز شود.

استفاده از قاب هوشمند آیفون باعث بهتر شدن روند شارژ و طولانی شدن عمر باتری می‌شود. قیمت این قاب‌ها در حدود ۱۳۰ دلار است و اپل می‌گوید عمر مفید قاب‌های جدیدی که به علاقمندان تحویل داده می‌شود دو سال خواهد بود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان