Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:51:02 GMT

ذوب‌آهن با مربی خارجی جدید در نیم فصل دوم لیگ

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۵۰۸۰

باشگاه ذوب آهن اعلام کرد برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه با یک مربی خارجی به توافق رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه ذوب آهن، هیات مدیره این باشگاه در چند روز اخیر، با بررسی گزینه‌های خود درباره یکی از گزینه‌ها به جمع‌بندی نهایی رسید و پس از آغاز مذاکرات، به توافقات لازم با مربی مورد نظر دست یافت و ان‌شاءالله با حضور ایشان قرارداد فی مابین نهایی و به امضاء دو طرف خواهید رسید و این مربی با برنامه‌ریزی و توانمندی که در رزومه خود دارد، کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ ایشان از مربیان موفق و خوشنام در عرصه تیم‌های ملی چند کشور و هم‌چنین باشگاهی بوده‌اند. در پایان این اطلاعیه آمده است: تلاش و برنامه‌ریزی هیات مدیره همواره در نظر گرفتن شان و جایگاه و قدمت باشگاه ذوب آهن و نگاه به آینده جهت پیشرفت و عزت و افتخارآفرینی بوده و خواهد بود.

انتخاب سرمربی خارجی برای ذوب آهن در حالی انجام می‌شود که وضعیت سرمربیان و بازیکنان خارجی در ایران نامشخص است. استراماچونی از استقلال رفت، ویلموتس تیم ملی را رها کرد و کالدرون هم در آستانه جدایی از پرسپولیس است. بازیکنان خارجی هم به دلیل مشکلات مالی وضعیت خوبی ندارند و بعضی از آن‌ها قصد جدایی از باشگاه‌های‌شان را دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده احمد کاظمی پایگاه اربیل سید هاشم رسولی محلاتی حمله به پایگاه هوایی عین الاسد سلطان قابوس ذوب آهن مربی خارجی تابناک ورزشی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده احمد کاظمی پایگاه اربیل سید هاشم رسولی محلاتی حمله به پایگاه هوایی عین الاسد سلطان قابوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده