Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر صادقی ، درباره وضعیت خودش و تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: در زمان منصوریان و ۵ هفته مانده به پایان نیم فصل از تیم اخراج شدم و اینکه هنوز به تیم برنگشته‌ام نشان می‌دهد این تصمیم به دلیل مسائل فنی نبوده و مسئله چیز دیگری است. هنوز به طور رسمی از ذوب آهن جدا نشده‌ام و فقط به من گفته شده که در تمرینات حاضر نشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشخص شدن وضعیتم از طریق فدراسیون فوتبال شکایت کردم و خواستار احقاق حقم شدم,، چون اجازه ندادن به من برای حضور در تیم دلیل موجهه‌ای نداشته و وضعیت من مشخص نشده است.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتم و آن‌ها از من خواستند که ۸۰ درصد مطالباتم را ببخشم و از باشگاه جدا شوم و به تیمی دیگر بروم که طبیعتاً من چنین مسئله‌ای را قبول نکردم. پیشنهاداتی که از چند تیم داشتم از لحاظ مالی و موقعیتی برای من پیشنهادات خوبی نبود و ترجیح دادم تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن باقی بمانم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن یادآور شد: در هیچ جای دنیا با بازیکنی که ۱۷ سال سابقه در یک باشگاه داشته این‌طور برخورد نمی‌کنند. از ۱۳ سالگی در ذوب‌آهن بوده‌ام و الان برخورد بدی با من می‌شود. امیدوارم وضعیت ذوب آهن با تصمیماتی که مدیران می‌گیرند، بهتر شود. با رفتن سعید آذری بعید می‌دانم، این تفکرات به جایی برسد و وضعیت بهتر شود.

صادقی گفت: سیاست‌ها به نحوی پیش می‌رود که می‌خواهند ذوب‌آهن را مانند تیم‌هایی کنند که دیگر بالای جدول نباشد و فقط در لیگ حضور داشته باشد. حتی من شنیده‌ام می‌خواهند ذوب آهن را کم کم منحل کنند تا سرنوشت تیم‌هایی مثل پاس و صبا باتری را پیدا کند. علاوه بر این الان در باشگاه لج و لجبازی است و می‌خواهند از آذری انتقام بگیرند. این شرایط به نفع هیچ‌کس نیست.

منبع:  تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، البته این یک پیشامد ضعیف برای سرنوشت لیگ برتر ایران خواهد بود اما روی کاغذ در صورت ناکامی کامل مدعیان، تراکتور با کسب پنج پیروزی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

این اولین باری نیست که تراکتور به این سرنوشت دچار می‌شود. قرمزهای تبریزی در سال‌های اخیر عموما فصل را بین تیمهای مدعی سپری کرده‌اند اما در یک سوم پایانی فصل کم آوردند و از این جمع کنار رفتند.

تراکتور در سال جدید ۱۰ امتیاز را از دست داده که اگر می‌توانست آن را کسب کند، حالا ۴۲ امتیازی و در یک قدمی صدر جدول قرار داشت.

با این حال تی تی‌ها که هدایت خود را به حمید مطهری سپرده‌اند، امید زیادی دارند تا در بازی با فولاد به پیروزی برسند و چشم انتظار توقف استقلال و سپاهان بنشینند تا اولا به رتبه سوم صعود کنند و دوما شانس قهرمانی را زنده نگه دارند.

البته به نظر مالک تراکتور زور خود را برای فصل آینده در بازو جمع کرده تا در ششمین فصل هدایت باشگاه، آرزوی دیرینه هواداران تیم را تحقق بخشد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ورزشگاه وطنی قبل از جدال سرنوشت ساز / فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت سدهای کشور پس از بارش‌های اخیر | هنوز ۱۱ استان دچار کم بارشی هستند
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند