Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:15:54 GMT

تیم فوتسال ارژن شیراز و یک گام تا بقا در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۵۱۶۸

تیم فوتسال ارژن شیراز و یک گام تا بقا در لیگ برتر

هفته پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر مردان کشور در حالی برگزار می شود که تنها نماینده فارس در لیگ برتر باید برای ماندن به مصاف ملی حفاری اهواز برود.

دیدار این دو تیم یکشنبه بیست و دوم دی ۹۸  ساعت ۱۷ در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزارمی شود.

تیم ارژن چند سالی است که از مشکلات مالی رنج می برد و در این سالها هم برای ماندن در لیگ برتر حضور یافته است و از ابتدای شروع این فصل از لیگ هم تمایل به شرکت در آن نداشت و در آخرین لحظه تصمیم به ماندن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ سهمیه فارس برای شاگردان حمیدرضا کمالی سرمربی تیم ارژن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که اگر سقوط کند قطعا دیگر نامی از این تیم باقی نخواهد ماند.

به نظر نمی رسد مسوولان این باشگاه که کارخانه لبینات ارژن حامی آنهاست در صورت سقوط، دیگر میل و رغبتی برای حضور در دسته یک داشته باشند.

اما بازیکنان تیم ارژن همیشه نشان داده اند که مردان روزهای سخت هستند و می توانند از این آزمون سربلند بیرون آیند اگر چه حریف سرسختی همچون ملی حفاری اهواز دارند که خیالشان از بابت ماندن در لیگ برتر راحت است.

آنچه که برای تیم ارژن اهمیت دارد این است که در این بازی حساس، احساسی بازی نکند و بی گدار به آب نزند چرا که درصورت بازنده شدن، کار سختی خواهند داشت.

منطقی بازی کردن باید در دستور کار بازیکنان تیم ارژن قرار گیرد چرا که در صورت تحقق این امر به راحتی می تواند به یک پیروزی حیاتی دست یابد و کاری هم به نتایج دیگر حریفان نداشته باشد.

این تیم برای بازی مقابل تیم ملی حفاری تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و این امر نقطه قوتی برای این تیم محسوب می شود تا با همه توان برای حفظ سهمیه فارس به میدان بروند.

ارژن شیراز، آذرخش بندرعباس و اهورای بهبهان سه تیمی هستند که در هفته آخر در خطر سقوط قرار دارند و کار شاهین کرمانشاه برای سقوط تقریبا تمام شده است اگرچه این تیم یک بازی عقب افتاده با مس صدرنشین دارد و بر روی کاغذ یک شانس دارد که بماند.

آنچه که مسلم است از بین تیم‌های ارژن، آذرخش بندرعباس و اهورا بهبهان یک تیم نیز باید با لیگ برتر خدا حافظی کند.

اهورای بهبهان در هفته آخر با فرش آرا مشهد که در رده سوم است در خانه دیدار می کند که این بازی برای بهبهانی ها بسیار سخت است، آذرخش بندرعباس هم در کرج با تیم مقاومت این شهر بازی دارد که کرجی ها هم خیالشان از بابت بقا راحت است.

در صورتی که تیم های بهبهان و بندرعباس مقابل حریفانشان متوقف شوند آنگاه تیم ارژن با یک تساوی هم سهمیه اش را در لیگ برتر حفظ می کند و امکان دارد این معادلات هم بهم بخورد چرا که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

هم اینک که کار ارژن برای بقا به اما و اگر کشیده شده باید تمام تمرکز خود را روی بازی با اهوازی ها بگذارند و نیم نگاهی هم به شهرهای بهبهان و کرج داشته باشند.

باید منتظر ماند و دید کدام یک از این سه تیم در لیگ برتر می مانند بنظر می رسد شانس شیرازی ها برای بقا بیشتر باشد اما این دلیل نمی شود که بی گدار به آب بزنندو احساسی بازی کنند.

تیم ارژن بیش ازهر زمانی نیاز به حمایت تماشاگران شیرازی دارد تا عرصه را بر حریفشان سخت کند و در پایان هم به جای جشن قهرمانی، جشن بقا بگیرد.  

هم اینک تیم فوتسال ارژن شیراز با  ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و تیم ملی حفاری هم با ۳۱ امتیاز در رده هشتم است.

در بالای جدول هم مس سونگون تبریز با ۵۶ امتیاز در صدر قرار دارد و با توجه به اینکه یک دیدار عقب افتاده و آسان  هم با شاهین کرمانشاه سقوط کرده دارد، بنظر می رسد این تیم برای دومین سال پپاپی قهرمانی خود را جشن بگیرد.

در رقابت های فوتسال لیگ برتر کشور  ۱۴تیم شرکت دارند که پس از انجام  ۲۶  بازی تیم نخست جدول به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا  شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

برچسب‌ها کمیته فوتسال لیگ برتر شیراز اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته فوتسال لیگ برتر شیراز اهواز کمیته فوتسال لیگ برتر شیراز اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران معتقد است شاگردان شمسایی توانایی صعود به فینال جام جهانی فوتسال را دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سالار آقاپور در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز را شاد کنیم. مردم و خانوادهای‌مان ما را دعا کردند و انرژی مثبت می‌فرستادند و ما توانستیم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. این شادی که به قلب مردم هدیه کردیم چیز خاصی نیست، اما در این شرایط حداقل برای یکی، دو ساعت توانستند به خاطر قهرمانی ما شاد باشند.

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

 

وی در مورد قدرت‌های نوظهور فوتبال آسیا و سنگینی وظایف فوتبالیست‌ها نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بله، نسبت به سال‌های قبل که بازی‌ها را با نتیجه 10 بر یک یا 15 بر یک تمام می‌کردیم، کار سخت شده است. دوران آن بازی‌ها دیگر تمام شد، دیگر همه کشورهای آسیا فوتسال و دفاع کردن را بلد هستند. شما دیدید که ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شد. حتی تیم‌هایی که کسی فکرش را نمی‌کرد، توانستند از مرحله گروهی صعود کنند. خدا را شکر که افغانستان هم به جام جهانی صعود کرد.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: از این به بعد کار سخت‌تر می شود. خدا را شکر ایران با قدرتی که از گذشته داشته و همدلی که میان بازیکنان وجود دارد، بتوانیم از این به بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

آقاپور درباره ارزیابی‌اش از حضور تیم ملی در جام جهانی فوتسال، گفت: با بازگشت حسین طیبی که بازیکن مصدوم ما در این جام بود؛ اما حضورش خیلی تأثیرگذار است، همچنین  با این کادر فنی و بازیکنان متحدی که داریم، تیم را در فینال جهان می‌بینم.

وی راجع به مصدومیت حسینی طیبی، تصریح کرد: جای حسین خالی بود. او کاپیتان دوره قبل و بازیکنان مؤثر تیم ملی بود و با بازگشتش در جام جهانی به ما کمک می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به خبرنگار تسنیم، در مورد چرایی حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال، تأکید کرد: سال انتخابی جام جهانی سال سختی است. به نظرم ژاپن آنجایی که فکرش را نمی‌کرد بازی‌ها را باخت و مساوی کرد که همین عامل حذفش شد. همه تیم‌ها روبه‌روی ژاپن به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کردند، اما این تیم آنها را دست‌کم گرفت و حذف شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است