Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: فرصت 48 ساعته زمان زیادی برای بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی نیست و نیروهای مسلح ما تلاش خود را برای این منظور داشته و گزارش را به مراجع بالاتر تقدیم کرده‌اند.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی گفت: فرصت 48 ساعته زمان زیادی برای بررسی سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی نیست و نیروهای مسلح ما با وجود این زمان کم بررسی‌های خود را انجام داده و گزارش خود را به مراجع بالاتر تقدیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای مسلح این گله‌مندی از مسئولین مربوطه وجود دارد که چرا با تاخیر اطلاعات مربوطه را به مردم داده‌اند و با این کار موجب زیر سؤال رفتن مردم و مقامات شده‌اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس از آحاد ملت به ویژه خانواده داغدار در این حادثه عذر خواهم و باید بگویم که امروز یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی من است.

مقصودی خاطرنشان کرد: باید ابعاد این حادثه توسط قوه قضائیه با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گیرد و با خاطیان درباره این حادثه حتی اگر سهوا مرتکب این خطا شده باشند، برخورد صورت گیرد.

وی در پایان افزود: از مردم به ویژه جوانان می‌خواهم در مسیر فضاسازی‌ رسانه‌ای جبهه معاندین انقلاب چه در داخل و چه در خارج درباره این حادثه قرار نگیرند و اجازه ندهند این مسئله فرصت پیش آمده در انسجام و اتحاد در مراسم تشییع شهید سلیمانی به یک تهدید تبدیل شود چرا که این خواست دشمن و بدخواهان مردم و نظام است که به دنبال ایجاد تفرقه در داخل کشور هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سبزوار نیروهای مسلح مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین