Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول نقلیه شهرداری سی‌سخت گفت: در پی بارش برف عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر سی‌سخت توسط عوامل خدمات شهری و اجرایی شهرداری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مهدی یکتاپرست اظهار کرد:‌ تمامی معابر اصلی سطح شهر سی‌سخت برای تردد مناسب است و عملیات برف‌روبی معابر کوچه‌های فرعی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسؤول واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری سی‌سخت با بیان این که عملیات برف‌روبی و نمک پاشی خیابان‌های اصلی شهر انجام  و معابر فرعی در حال برف روبی  هستند، افزود: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان  و کاهش دما، با تأکید شهردار تمامی نیروهای خدمات شهری و نقلیه شهرداری در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی گفت: با شروع بارش‌ها از سحر گاه پنج شنبه 19 دیماه  و ادامه  مقطعی آن تا شنبه 21 دیماه عملیات برف روبی و همچنین نمک پاشی در چندین مرحله در سطح معابر اصلی و فرعی شهر توسط چندین اکیپ برف روب و نمک پاش آغاز و در پی هر بارش سریعا برف روبی و نمک پاشی جهت جلوگیری از یخ زدگی سطح معابر انجام شد و در صورت ادامه بارش‌ها این تلاش همچنان ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: تأکید شهردار سعی و تلاش  تمامی پرسنل  شهرداری بر جلب رضایت کامل  شهروندان بوده و از شهروندان گرامی تقاضامندیم  که در مواقع بارش مخصوصا بارش برف و یخبندان با رعایت نکات ایمنی اکیپ‌های برف‌روبی و خدماتی شهرداری را یاری ، از پارک کردن خودروها در حاشیه معابر خودداری کنند تا برف روبی معابر به طور کامل انجام گیرد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری سی سخت برف روبی عملیات جاده ای خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران

بارش رگباری و شدید باران موجب جاری شدن روان آب در شهر بیرجند و آبگرفتگی معابر شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد