Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:59:44 GMT

لامپ رشد گیاه

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۵۹۵۹

لامپ رشد گیاه

با توجه به اینکه تشخیص لامپ رشد گیاه فیک از اصلی آن برای همه‌کس مقدور نمی‌باشد و نیاز به دستگاه سنجش پار نور مخصوص دارد. خرید از یک شرکت معتبر ثبت‌شده تنها راه خرید مطمئن و بدون دغدغه است بخصوص اینکه تمامی محصولات آن شرکت ضمانت و گارانتی پس از فروش نیز داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران گرولایت، شرکت پرتو رشد نوین به شماره ثبت ۴۹۰۴۸۷ بانام تجاری ایران گرولایت درزمینهٔ نورهای مخصوص رشد گیاه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه محصولات تولیدشده ایران گرولایت با بالاترین سطح کیفی به‌صورت کاملاً تخصصی همراه با گارانتی بی‌قیدوشرط یک‌ساله و پنج سال خدمات پس از فروش خدمت هم‌وطنانمان ارائه می‌شود.

چندین مدل لامپ رشد گیاه در شرکت ایران گرولایت تولید می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند تا نور مورد نیاز گیاهان را چه در محیط گلخانه چه در محیط مسکونی و محیط‌های عمومی اعم از ادارات، هتل‌ها و رستوران‌ها... فراهم آورید. برای پرورش سبزیجات با چراغ‌های رشد باید یک سیستم روشنایی که شدت و پار نور مناسب را برای گیاه فراهم می‌کند را انتخاب کنید.

برای انتخاب ال ای دی رشد گیاه مناسب کارشناسان شرکت ایران گرولایت صبر و شکیبایی بسیار پاسخ گوی تمامی سؤالات شما عزیزان می‌باشند. هزینه جلسه مشاوره رایگان می‌باشد.

۱. ابتدا یک لامپ رشد گیاه مناسب از شرکت معتبر تهیه کنید.

۲. ال ای دی رشد گیاه را با توجه به دستورالعمل تنظیم کنید. چراغ‌های رشد را در یک جای محکم دقیقاً در راستای گیاهان قرار دهید. دستورالعمل نصب چراغ‌های رشدی که خریداری می‌کنید در جعبه‌ها یا بسته‌بندی‌های آن‌ها موجود است.

۳. هر هفته گیاهان و سبزیجات خود را زیر چراغ رشد بچرخانید. نور در مرکز لامپ شدیدتر است پس چرخاندن گیاهان کمک می‌کند که آن‌ها به‌طور مساوی رشد کنند.

۴. چراغ‌های رشد را هر ۴ تا ۶ هفته یک‌بار بررسی کنید.

۵. گردوغبار اطراف لامپ‌ها را تمیز کنید. لامپ‌های کثیف اجازه نمی‌دهند نور به‌خوبی به گیاه برسد.

۶. لامپ‌های رشد گیاه که رنگ ال ای دی آن‌ها تیره می‌شود و یا می‌سوزد را با ال ای دی جدید جایگزین کنید زیرا دیگر قابل‌استفاده نیستند. این موضوع به این معناست که لامپ دیگر به‌اندازه کافی نور تولید نمی‌کند.

۷. سبزیجات و گیاهان خود را زمانی که آماده خوردن بودند برداشت کنید.

۸. گیاهان و نهال‌های جوان را زمانی که شرایط مناسب بود به خارج از خانه منتقل کنید. اگر گیاهانی که در زیر لامپ قرار داده‌اید از بذر کاشته‌اید تا زمانی که‌برگ تشکیل نداده‌اند آن‌ها را به خارج از خانه منتقل نکنید.

به جرات و بدون شک می‌توان گفت شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت یکی از برترین شرکت‌های رسمی و ثبت‌شده در ایران می‌باشد که تمامی محصولات آن از لحاظ کیفیت قابل‌ رقابت با محصولات خارجی است.

مزیت بعدی شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) این است که علاوه بر فروش آنلاین فروش حضوری نیز دارد.

یعنی شما می‌توانید با حضور در شرکت از (شو روم) انواع و اقسام پروژکتورهای مخصوص رشد گیاه و از مدرن‌ترین دستگاه‌های سنجش طیف نوری دیدن کنید.

ال ای دی‌های بکار رفته در محصولات شرکت ایران گرولایت با تناسب دقیق و مناسب، از ۳۸۰ نانومتر تا ۷۳۰ نانومتر (فول اسپکتروم) طیف نوری کاملی ایجاد می‌کند که طیف کاملاً مناسبی برای فتوسنتز گیاه، هم در دوران رشد و هم در دوران گل‌دهی می‌باشد.

محصولات ایران گرولایت در پنج دسته قرار می‌گیرند:

سری پروژکتورهای مخصوص رشد گیاه سری مولتی چیپ های مخصوص رشد گیاه سری سرپیچ دارهای مخصوص رشد گیاه  سری وال واشرهای مخصوص رشد گیاه سری نورهای مخصوص آکواریوم

هر کدام از این دسته‌بندی‌ها دارای توان‌های مختلفی است که سفارش‌دهنده بتواند متناسب با فضا و گیاه خود نور موردنیاز را تهیه کنید.

لامپ رشد گیاه ارزان

نباید خرید لامپ رشد گیاه ارزان مهم‌ترین فاکتور برای خرید باشد. اغلب خریداران در هر زمینه‌ای تمایل به خرید با کمترین قیمت رادارند؛ ولی باید بدانیم باکم شدن قیمت چه چیزهایی را از دست خواهیم داد! هرچقدر هم خرید ارزانی داشته باشیم ولی جنس خریداری‌شده کاملاً تقلبی و ناکارآمد باشد درواقع همان مقدار پولی را که هزینه کرده‌ایم را هم دور ریخته‌ایم. در صورتی لامپ رشد گیاه ارزان می‌تواند انتخاب شما باشد که موارد زیر را هم دارا باشد.

توان واقعی لامپ گفته شود! نه اینکه بالاتر از آن چیزی که وجود دارد. طول‌موج ال ای دی‌های به‌کاررفته در لامپ دقیقاً همان نانومترهای مخصوص فتوسنتز گیاه را دارا باشد. با یک مشاوره درست لامپ و توان متناسب با گیاه انتخاب شود. اصالت و کیفیت کالا محرز شود. ضمانت‌نامه واقعی داده شود. خدمات پس از فروش طولانی‌مدت داشته باشد. خرید از یک مرکز تخصصی و معتبر انجام شود.

صرفاً خرید از یک سایت معروف و یا یک الکتریکی در سطح شهر دلیل اصالت لامپ رشد گیاه ارزان نخواهد بود. برای خرید در هر زمینه‌ای اگر به مرکز تخصصی آن مراجعه نمایید خرید مطمئن‌تری خواهید داشت. شرکت ایران گرولایت از معتبرترین شرکت‌های متخصص در تولید لامپ رشد گیاه در ایران است که فقط تخصصی در این زمینه فعالیت دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان