Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن کنعانی‌زادگان یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس در نیم فصل اول بود که توانست پس از یکی ۲ هفته نیمکت نشینی اعتماد گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی را به خود کسب کند و رفته رفته به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد.

این بازیکن در رابطه با مسائل مختلفی از جمله رقابت با سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده برای حضور در ترکیب اصلی، کار سخت سرخپوشان در آغاز نیم فصل دوم و مسائل مختلفی صحبت کرد که در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز لیگ امسال، صحبت‌های زیادی در مورد شما مطرح شد. چه شد که بار دیگر به پرسپولیس بازگشتی؟

خیلی خوشحالم که به خانه برگشتم. اول فصل هم گفته بودم که دوست دارم به پرسپولیس بازگردم و اتفاقات تلخی را که پیش از این رخ داده بود، جبران کنم. به همین خاطر از روز اول با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم. قبل از شروع فصل هم گفتم که در ایران به هیچ تیمی جز پرسپولیس فکر نمی‌کنم و آمدم که خیلی چیزها را ثابت کنم. به نظر خودم توانستم علاقه‌ای که به پرسپولیس و هوادارانش دارم را با تلاش زیاد در نیم فصل اول ثابت کنم.

فکر می‌کنی انتظارات را از خودت برآورده کرده‌ای؟

وقتی به پرسپولیس بازگشتم، می‌دانستم که به تیمی آمدم که چند سال بهترین خط دفاع ایران را داشته و توانسته سه سال متوالی قهرمان شود. می‌دانستم که در ترکیب ثابت قرار گرفتن کار سختی است. البته من وقتی به پرسپولیس آمدم ملی‌پوش بودم. خیلی تلاش کردم. بعد از تمرین نوبت صبح، هر روز عصر هم به طور اختصاصی تمرین می‌کردم و خوشبختانه توانستم در نیم فصل اول توانایی‌هایم را ثابت کنم. خوشحالم که کادر فنی هم به من فرصت داد و توانستم برای تیم مثمرثمر باشم. یک گل زدم و حتی می‌توانستم گل‌های بیشتری بزنم. خدا را شکر می‌کنم که در پایان نیم فصل اول توانستیم بهترین خط دفاع لیگ شویم.

درباره رقابت با سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده برای حضور در ترکیب پرسپولیس چه نظری داری؟

زمانی که می‌خواستم به پرسپولیس بیایم می‌دانستم سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده بهترین‌های لیگ در چند سال اخیر بوده‌اند و این را با قهرمانی‌هایشان ثابت کردند. اول باید این را بگویم که خیلی خوشحالم که با بازی کردن کنار این ۲ نفر به تجربیاتم اضافه می‌شود. سن من از آنها خیلی کمتر است و تازه وارد ۲۶ سالگی شده‌ام. کنار آنها روز به روز چیزهای بیشتری یاد می‌گیرم. هر کدامشان مهره‌های تاثیرگذاری در تیم هستند. سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد چه کسی به میدان می‌رود. من هم چه در زمین باشم چه روی نیمکت از تصمیم کادر فنی تبعیت می‌کنم.

 پرسپولیس با وجود شکست مقابل چند تیم مدعی در انتهای نیم فصل توانست صدرنشین جدول شود. در مورد این موضوع و همچنین بازی‌های حساسی که پیش روی پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم است چه نظری داری؟

 فصل را در شرایطی شروع کردیم که تیم اسکلت فصل قبل خود را حفظ کرده بود و چند بازیکن خوب هم اضافه شده بودند. البته این طبیعی بود که با حضور مربی جدید کارمان در بازی‌های اول سخت بود و تا بخواهیم با تفکرات و سیستم مربی جدید وفق پیدا کنیم زمان می‌برد. خود کالدرون هم صبح تا شب کار می‌کرد و تلاش زیادی ‌داشت تا این هماهنگی در تیم ایجاد شود. رفته رفته تیم شرایط خوبی پیدا کرد. البته در بازی‌هایی هم که نتیجه را واگذار کردیم هم حق‌مان شکست نبود از جمله بازی مقابل پدیده که خیلی خوب بازی کردیم ولی بدشانسی آوردیم. خوشبختانه توانستیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان قهرمان نیم فصل شویم. در ابتدای نیم فصل دوم هم بازی‌های خیلی سختی پیش رو داریم و باید هر سه چهار روز یک بار به میدان برویم. امیدوارم که تیم با آمادگی کامل در این بازی‌ها حاضر شود و هیچ بازیکن مصدومی نداشته باشیم. ما در لیگ با مدعیان بازی داریم و بعد از آن هم در آسیا باید با تیم‌های سرسختی مثل الدحیل که خودشان را با بازیکنان لیگ‌های اروپایی تقویت کرده‌اند، جدال کنیم. کارمان خیلی سخت‌تر است اما امیدوارم بتوانیم از این بازی‌ها دست پر بیرون بیاییم و هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس حسین کنعانی زادگان سید جلال حسینی گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حسین کنعانی زادگان سید جلال حسینی گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس حسین کنعانی زادگان سید جلال حسینی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور واگذاری سریع و ارائه خدمات سرویس ثابت به مشتریان در نقاط شهری و روستایی ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی که تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان، خاطرنشان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجه‌ای تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعاً با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: از آنجایی‌که تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس به شمار می‌رود، اینترنت خانگیADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت اضافه کرد: با تأمین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجه‌ای در استان برای سال جاری در دست اقدام است‌.

کد خبر 750853

دیگر خبرها

  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟