Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران با ارسال نامه ای به رئیس شورای شهر با تغییر نام خیابان جهان پهلوان تختی مخالفت کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار شهر تهران با ارسال نامه ای به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، با تغییر نام خیابان جهان پهلوان تختی مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه فرهادی به هاشمی در مورد تغییر نامه خیابان جهان پهلوان تختی آمده است: طبق بند (۳) ماده واحده به دلیل مغایرت با بند (۲) ماده (۲) آیین نامه نامگذاری شهرها، خیابان ها، اماکن و موسسات عمومی مصوب ۱۷ آذرماه ۱۳۷۵، و همچنین از آنجا که پهلوان تختی فردی شناخته شده در سطح ملی و بین‌المللی بوده و تغییر نام ایشان مورد اعتراض جمعی از پیشکسوتان کشتی ایران می باشد، مورد مخالفت قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: غلامرضا تختی خیابان جهان پهلوان تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در برابر دیدگان کشورهای جهان را تغییر داد
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند