Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@03:55:53 GMT

قیمت مسکن ملی در هشتگرد چند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۶۴۴۸

قیمت مسکن ملی در هشتگرد چند؟

پول نیوز - با وجود آن‌که گفته می‌شود واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در هشتگرد به قیمت تمام شده عرضه خواهد شد، اما با توجه به هزینه‌های کنونی، قیمت‌ها بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان برآورد می‌شود؛ متراژ واحدها نیز به طور میانگین ۷۵ متر مربع خواهد بود.

 

به گزارش پول نیوز، سهم شهر جدید هشتگرد از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن ۲۱ هزار واحد است که عملیات اجرایی در بخش آماده‌سازی زمین برای فاز اول ۱۰ هزار واحد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌طور که عضو هیات مدیره شرکت عمران هشتگرد خبر داده عمده ۲۱ هزار واحد در فاز‌های ۴ و ۷ قرار دارد. واحد‌ها در چند تیپ و با قیمت تمام شده متفاوت عرضه می‌شود تا اقشار مختلف توانمندی خرید را داشته باشند.

محمدعلی حاجی‌زاده هم‌چنین اظهار کرد: فعلا منتظر نتیجه پایش نفرات ثبت نامی در سامانه هستیم. اقدامات اولیه جهت فراخوان و انتخاب پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی انجام شده است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: همان‌طور که بار‌ها وزیر و معاونان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند بهای واحد‌های طرح اقدام ملی بر اساس قیمت زمین و ساخت خواهد بود، اما تلاش ما در هشتگرد این است که واحد‌ها با کیفیت خوب ساخته شود و قیمت تمام شده به آن‌چه اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند نزدیک باشد.

وی درباره متراژ واحد‌های مسکن ملی در هشتگرد اظهار کرد: تخمین اولیه این است که متراژ‌ها بطور میانگین ۷۵ متر مربع طراحی شود. جزئیات دقیق پس از تعیین تکلیف نفرات ثبت نامی علام وانتخاب پیمانکار نیز برابر شیوه‌نامه‌هایی که ابلاغ خواهد شد مشخص می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان این‌که پس از حدود چند ساعت از آغاز نام‌نویسی، ظرفیت ثبت نام در هشتگرد تکمیل شد، افزود: افتتاح مترو هشتگرد تاثیر مناسبی در ارزش افزوده واحد‌ها و رونق این شهر خواهد داشت. اما این‌طور نیست که بعد از افتتاح مترو قیمت خانه در این شهر به یکباره افزایش چشمگیری داشته باشد و این افزایش با ورود سرمایه گذاران بصورت تدریجی خواهد بود در پروژه اقدام ملی نیز قیمت زمین توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین می‌شود با این حال تمام تلاش ما این است که قیمت تمام شده‌ی ساخت، معقول و متعادل باشد تا اقشار متوسط بتوانند از این طرح بهره‌مند شوند.

به گفته حاجی‌زاده، قطار گلشهر ـ هشتگرد به طور روزانه پس از افتتاح در شش مرحله به صورت رفت و برگشت فعالیت می‌کند و با نظر بهره بردار تعداد رام‌ها افزایش پیدا می‌کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هشتگرد مسکن ملی مسکن مهر پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده و به شرط واریز به موقع آورده متقاضیان، ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا پایان شهریور آماده تحویل خواهد شد.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با اشاره به اهتمام شرکت عمران در اجرای باکیفیت و سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پروژه‌ها هر سه ماهه تعدیل می‌خورد و این امر در قیمت تمام شده واحدها اثر دارد، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا واحدها سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی سهند را پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: باکیفیت‌ترین پروژه‌های کشور در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و درحال حاضر ۲۳۵۰۰ واحد نهضت ملی در این شهر اجرا می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های مهسان، آزاده، آوین، ال‌آی، صنوبر، شمس و یلدا، بهار و بهارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ها احصا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در روزهای اخیر ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود