Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@06:12:57 GMT

مزاحمت سطل‌های زباله برای شهروندان کرجی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۶۴۸۶

مزاحمت سطل‌های زباله برای شهروندان کرجی

سید محمدجواد حسینی اظهار کرد: خرید سطل زباله مکانیزه نو و جایگزینی آنها با سطل‌های قدیمی که کارایی خود را از دست داده اند، مطالبه بیش از سه سال گذشته شهروندان کرجی بود.

وی ادامه داد: بالاخره با تخصیص اعتبار مناسب، ۱۵۰۰ سطل زباله مکانیزه خریداری شد و طبق برنامه ریزی انجام شده به مرور در معابر و خیابان‌های مناطق مختلف جانمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قیمت تمام شده هر یک از این سطل‌ها افزود: هر یک از این سطل‌ها بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان خریداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای جانمایی این سطل‌ها توجه خاصی صورت می‌گیرد، توضیح داد: جانمایی اغلب سطل‌های قدیمی مناسب نبود و گاه شاهد این بودیم که این سطل‌ها با کوچکترین  تکانی به وسط خیابان و معابر حرکت کرده و باعث ایجاد مزاحمت برای عابرین و حتی تصادف می‌شدند.

حسینی تصریح کرد: در جانمایی جدید، سعی می‌شود سطل‌های مکانیزه در قسمت‌هایی از پیاده رو قرارداده شوند که برای تردد عابران مزاحمتی ایجاد نکنند.

جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: طبق زمان بندی صورت گرفته تا ۱۵ روز آینده سطل‌های قدیمی از مناطق جمع آوری و سطل‌های جدید جانمایی می‌شود.

وی افزود: جانمایی سطل‌های مناطق یک، دو و سه در حال انجام است و به زودی این فرایند در سایر مناطق هم انجام می شود

۴۶

کد خبر 1341226

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور