Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقاتی که در چند هفته اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: بعد از رفتن استراماچونی حالا مجیدی جوان سکان هدایت استقلال را به عهده گرفته است. فرهاد ریسک بزرگی انجام داد. او در شرایطی تیم را تحویل گرفت که زمان زیادی تا شروع نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پیشین استقلال تصریح کرد: استراماچونی را باید فراموش کرد و همه از فرهاد حمایت کنیم. نباید او را تنها گذاشت. هواداران باید بازی به بازی، ورزشگاه را پر کرده و از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند. مجیدی می داند که روزهای سختی در انتظار او است و باید خود را آماده این روزهای سخت کند.

وی ادامه داد: این روزها بیشتر از هر کسی پیشکسوتان باتجربه هستند که می توانند به فرهاد کمک کنند. من اعتقاد دارم نشست با پیشکسوتان و شنیدن حرف های آنها می تواند کمک موثری به مجیدی و دیگر اعضای کادر فنی کند. الان زمان یکی بودن و همدلی با یکدیگر است. بنابراین نباید مجیدی را در این شرایط سخت تنها گذاشت و با او همراهی نکرد.

ورمزیار گفت: هواداران هم باید شرایط سخت این روزهای استقلال را درک کنند. آبی پوشان تمرینات را دیر شروع کرده و زمان کمی برای آماده سازی بدنی و کارهای تاکتیکی از شروع لیگ برتر و لیگ قهرمانان دارند. بنابراین وظیفه هواداران، حمایت از استقلال است و بس. اگر حتی تیم گلی را هم دریافت کرد هواداران نباید اجازه دهند حاشیه ها باعث شود که بین آنها و سرمربی تیم اختلاف بوجود بیاید.

کد خبر 4816618

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق ورمزیار فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس قاسم سلیمانی تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران جام تختی گابریل کالدرون کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان فرهاد مجیدی آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس

گروهی از هواداران یوونتوس قویا از الگری حمایت می کنند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. تیم مکس الگری در نیم فصل دوم سری آ کاملا ناامیدکننده ظاهر شده و از ۱۴ بازی اخیر خود به فقط ۱۴ امتیاز رسیده است. با این حال الگری همچنان هواداران خود را دارد و گروهی از تماشاگران یوونتوس‌ هر هفته از او در استادیوم ها حمایت می کنند. شب گذشته برخی از هواداران یوونتوس در ورزشگاه المپیکو، بنری خطاب به الگری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود:

آقای الگری، تو باید در تیم ما بمانی. ما می‌خواهیم با تو به جام جهانی باشگاه‌ها برویم.

این بنر دقیقا هفته گذشته نیز بیرون ورزشگاه آلیانز تورین به چشم آمد.

بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند