Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، به دنبال انتشار خبری به نقل از مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با عنوان: «لغو برنامه‌های پروازی پس از عملیات انتقام به عهده مرکز کنترل فضای کشور بود/ اختیار لغو یا تاخیر در پروازها به دلیل شرایط امنیتی را نداریم»، روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران جوابیه‌ای برای این رسانه ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پاسخ روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

مدیر مسئول محترم خبرگزاری ایلنا

 سلام علیکم

احتراما در پی انتشار خبری از سوی خبرگزاری ایلنا در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸ به نقل از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مقتضی است بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات و در راستای تنویر افکار عمومی دستور فرمایید جوابیه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به شرح زیر در آن خبرگزاری منتشر شود:

۱-    مرکز کنترل فضای کشور بخشی از عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بوده و مسئولیت هدایت و کنترل پروازهای عبوری و داخلی (در فاز EN-ROUTE) را برعهده داشته است، اما نهاد تصمیم‌گیر برای انجام یا عدم انجام پروازها در شرایط خاص نمی‌باشد. همچنین در ساعات انجام عملیات انتقام و بر اساس دستورالعمل‌های موجود فیما بین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مبادی ذی‌ربط، کلیه هماهنگی‌ها برای تمامی پروازهای عبوری و داخلی انجام شده است.

۲-    انتظار می‌رود آن رسانه وزین در انتشار این توضیحات و همچنین انعکاس صحیح اخبار و مصاحبه‌های حوزه صنعت فرودگاهی همانند گذشته گام برداشته تا هیچگونه شائبه‌ای برای مخاطبان محترم ایجاد نگردد.

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران»

کد خبر 477311 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران هواپیما - بوئینگ سقوط هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران هواپیما بوئینگ سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم

روز گذشته عکسی از پوشش خبرساز ژیلا صادقی در فرودگاه منتشر شد که واکنش زیادی را در فضای مجازی در برداشت. حالا ژیلا صادقی با انتشار یک استوری جدید از داخل فرودگاه بی‌تفاوتی خود را نسبت به این حواشی نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۶۷ بدون چرخ جلو با دماغه در فرودگاه استانبول نشست!+ فیلم
  • ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی پروازهای داخلی و خارجی
  • راهنمای جامع ارسال کالا از چین به ایران
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم