Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:24:06 GMT

افزایش ادوات برف‌روبی به 182 دستگاه

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۷۱۴۳

افزایش ادوات برف‌روبی به 182 دستگاه

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: آب‌گرفتگی در محدوده خیابان حر، پورسینای ۹ ایجاد شد که توسط نیروی‌های شهرداری این مورد حل شد. به‌منظور آمادگی جهت بارش برف احتمالی طی امروز و فردا، تعداد ادوات برف‌روبی به ۱۸۲ دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

علیرضا صحراگرد اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره38 و متعاقبا اخطاریه شماره 10 سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط خاص وضعیت جوی، از روز گذشته مجموعه خدمات شهری شهرداری مشهد و سازمان‌های بحران‌مدار به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا با توجه به پیش‌بینی بارش باران و سپس برف، بیش از 104 دستگاه ماشین‌آلات جمع‌آوری آب‌های سطحی اعم از تانکر و پمپ سنگین خودمکش، 129 دستگاه موتورپمپ سیار و کلیه عوامل کارگری به صورت شیفت‌بندی شده در سطح شهر به فعالیت پرداختند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: علی‌رغم ایجاد تجمعات آب در برخی محل‌ها، مشکل خاصی در سطح شهر ایجاد نشد و تنها در محدوده خیابان حر، پورسینای ۹ آب‌گرفتگی ایجاد شد که توسط عوامل مرتفع گردید.

صحراگرد بیان کرد: باوجود آمادگی کامل ۸۹ دستگاه خودرو نمک‌پاش و ۱۳۸ دستگاه ادوات برف‌روبی به صورت گشت‌های مداوم ناظرین مربوطه، نیازی به نمک‌پاشی و یا برف‌روبی در هیچ کجای شهر مشاهده نشده است.

وی عنوان کرد: باتوجه به ادامه این شرایط، به‌منظور آمادگی جهت بارش برف احتمالی طی امروز و فردا، تعداد ادوات برف‌روبی به ۱۸۲ دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: کلیه عوامل خدمات شهری، نیروهای کارگری و امکانات مورد نیاز  در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون خدمات شهری شهرداری خوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار کرد: در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن محور مساکن مهر و نیز آبگرفتگی در آپارتمان‌های زیتون، امکانات و نیروهای مدیریت شهری برای کمک اعزام شدند.

امین اللهوردی زاده افزود: از ساعات اولیه آبگرفتگی، نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در محل حضور داشته و عملیات بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

وی با اشاره به دستور شهردار خوی مبنی بر گسیل امکانات و تجهیزات در آپارتمان‌های زیتون، ادامه داد: در پی این اتفاق ماشین آلات سنگین، آتش نشانی، دستگاه تخلیه آب و نیروهای خدماتی با همه توان در محل حضور دارند.

وی اظهار کرد: ساکنان مساکن مهر و آپارتمان‌های زیتون اطمینان داشته باشند که شهرداری تا پاکسازی کامل محوطه، محل را ترک نکرده و اقدامات لازم به جهت رضایتمندی شهروندان صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری اضافه کرد: علت وقوع آبگرفتگی نیز توسط کارشناسان بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت جلوگیری از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی انجام می‌شود.

همچنین در پی بارش شدید باران در شمال آذربایجان غربی، برخی از معابر شهر شوط دچار آبگرفتگی شد که طبق گزارش‌ها، با تلاش عوامل شهرداری و همچنین کاهش بارندگی ابن مشکل تا حدودی فروکش کرده است.

طبق گزارش هواشناسی، بارش‌های رگباری تا شنبه در آذربایجان غربی ادامه دارد.

کد خبر 6096058

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد