Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارابی با بیان اینکه ۱۴ پروژه شرکت ملی نفت ایران به نام شهید سردار سلیمانی مزین می شود گفت: از این تعداد ۱۱ پروژه در خوزستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «بابک دارابی» ظهر امروز (شنبه ۲۱ دی) در مراسم تحویل اسناد واگذاری آهن آلات اهدایی شرکت ملی نفت ایران به مناطق آسیب دیده از سیل که در سالن جلسات مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد، موضوع اصلی این جلسه را کمک های شرکت ملی نفت ایران در زمان وقوع سیل و بعد از سیل دانست و اظهار کرد :در بخش مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی، مناطق نفت خیز ۱۳۰ میلیارد تومان جهت بازسازی در سه سر فصل نوسازی مدارس، علوم پزشکی و کمک به افراد آسیب دیده از سیل تعهد کرده که خرید میلگرد احداث ساختمان ها را برعهده گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز با بیان اینکه در خصوص نوسازی مدارس توانستیم با بازسازی این مدارس از اول مهر دانش آموزان را وارد مدارس جدید کنیم افزود: در حوزه علوم پزشکی، اسناد و مدارک مثبت ارسال و قراردادها منعقد شدند که متناسب با پیشرفت فیزیکی به آنها پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به خرید میلگرد برای خانه های آسیب دیده از سیل تصریح کرد: برای افراد ذی نفع حواله ها صادر و متناسب با پیشرفت فیزیکی از طریق مدیریت بنیاد مسکن خوزستان نسبت به پرداخت این حواله ها و صورت وضیعت ها اقدام شده که شرکت ملی نفت در این حوزه تعهدات خود را انجام داده است .

 

دارابی در ادامه از اختصاص ۵۱ میلیارد تومان برای زلزله زدگان مسجدسلیمان خبر داد و اضافه کرد: این مبلغ برای ۵۰۰ واحد نیمه تمام شهرک ولیعصر مسجدسلیمان و برای اتمام این واحدها اختصاص داده شده است.

 

وی با اشاره به شبکه فرسوده شهرستان کارون بیان کرد: برای احداث شبکه فاضلاب این شهرستان و رفع این مشکل ۱۰ میلیارد تومان با دستور مقام عالی وزارت نفت اختصاص داده شد و با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان توسط آبفای استان و مشارکت آنها، این کار سریع تر انجام پذیرد.

 

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز در پایان از نامگذاری ۱۴ پروژه شرکت ملی نفت ایران به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد و ابراز کرد: از این ۱۴ پروژه، ۱۱ پروژه در خوزستان، ۲ پروژه در فارس و یک پروژه در کهگیلویه و بویر احمد است.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام سخت خورستان مناطق نفت خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد