Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سانحه پیش آمده برای هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین گفت: این حادثه، موجب تاسف و تاثر فراوان ما شد و من به خانواده‌های داغدار این سانحه تسلیت عرض می‌کنم و برای آنها آرزوی صبر دارم.

وی افزود: نیروهای مسلح ما در فرصت محدودی که در اختیار داشتند موضوع را مورد بررسی قرار داده و گزارش اولیه خود را به مقامات ذیربط ارائه کردند البته باید به ابعاد مختلف این موضوع با دقت لازم مورد بررسی قرار گیرد و حقایق روشن شود و به طور شفاف به اطلاع مردم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگرچه این حادثه، حادثه تلخی بود اما نباید اجازه دهیم این سانحه و این اتفاق اقتدار سیستم دفاعی ما را در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را زیر سؤال ببرد؛ کاری که از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون ارتش هیچ کشوری قادر به انجام آن نبود ما در بامداد چهارشنبه هفته قبل آن را انجام دادیم و پایگاه عین الاسد را موشک‌های کوتاه برد خود مورد هدف قرار دادیم.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نباید انسجامی که خون بهای شهید سلیمانی است به خاطر این اتفاق تحت الشعاع قرار گیرد و آن اتحادی که پس از مدت‌ها در مراسم تشییع شهید سلیمانی تجدید شد با این حادثه کمرنگ شود.

وی افزود: البته سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی حادثه ناگوار و تلخی است و همانطور که تاکید کردم باید ابعاد مختلف آن روشن و با مقصرین آن برخورد شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نماینده هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن