Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:44:48 GMT

در دفاع از افسر پشت سیستم رادار هواپیمای مسافری

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۷۳۹۶

در دفاع از افسر پشت سیستم رادار هواپیمای مسافری

بیانیه صبح دادستان و رییس جمهور آدرس غلط است. به جای نقد مدیران سیاست‌گذار رسانه‌ای، نباید برخورد قاطع با خطای انسانی آنهم در چنین کارهای پر ریسکی باب شود.

به گزارش مشرق، وحید اشتری در دفاع از افسر پشت سیستم رادار هواپیمای مسافری نوشت:

1. پدافند در همه جای دنیا متکی بر تصمیم افسری است که پشت سیستم نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطلقا فرصت هماهنگی با بالا وجود ندارد. عمده پهپادهایی که میزنند و کف و سوت می‌زنیم هم افسر در لحظه تصمیم می‌گیرد.

‏2. در موضوع هواپیمای مسافربری بحث اصلی نحوه ‎اطلاع‌رسانی و اعتماد زدایی ست نه خود اشتباه صورت گرفته که ناشی از آماده باش در شرایط جنگی با کفتاری بود که در همه‌جای دنیا سابقه ترور و غافل کشی و حمله شبانه و بمباران شیمیایی و زدن بیمارستان و مناطق مسکونی دارد.

‏3. بیانیه صبح دادستان و رییس جمهور آدرس غلط است. به جای نقد مدیران سیاست‌گذار رسانه‌ای، نباید برخورد قاطع با خطای انسانی آنهم در چنین کارهای پر ریسکی باب شود.

در جامعه‌ای که ‎[سربازکشی] باب شد دیگر هیچ افسری حاضر نیست پشت چنین سیستمی بنشیند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی پدافند هوایی سقوط هواپیما هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!

تعداد بازدید : 2232 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13745 بخشی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام «خسرو غفوریان» در حال صحبت درباره امام خمینی و تعریف شدید از بنیانگذار انقلاب است که قاعدتاً به واسطه فرار از سرنوشتی است که آن روزها در انتظار امثال این ساواکی بود. شباهت چهره‌ این فرد با مهران غفوریان و هم‌نام بودنش با این بازیگر سینما و تلویزیون گمانه‌زنی‌ها را درباره‌احتمال اینکه خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد افزایش داد. عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای و مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، در این باره در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: «چند شب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد. نکته جالب در این ویدیو، معرفی خسرو غفوریان به عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک است. خسرو غفوریان، پدر مهران غفوریان است که ۲۰ سال کارمند ساواک بود، و پس از آزادی از زندان، چند سال قبل درگذشت.» این ویدیو را می‌بینید. مهران غفوریان چند سال قبل با انتشار عکسی در دل‌نوشته‌ای برای پدر خود نوشته بود: «بابا جونم خیلی دلم برات تنگ شده ، میدونم که هوامو داری میدونم که یک روز دوباره میبینمت ،دوستت دارم بابا روز پدر رو بهت تبریک میگم جناب ناخدا خسرو غفوریان»

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد