Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@20:31:36 GMT

عیار مدیریتی مسوولان در شرایط سخت معلوم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۷۸۳۸

عیار مدیریتی مسوولان در شرایط سخت معلوم می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به شرایط سخت معیشتی مردم گفت: عیار مدیریتی مسوولان در شرایط سخت مشخص می‌شود اگر اعتبارات، رونق و آبادانی باشد که همه می‌توانند مدیر باشند برای حل مشکلات نیاز به مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان اظهار کرد: مسائل سخت معیشتی گریبانگیر مردم است و مسوولان باید با فعالیت جهادی نسبت به کاهش آلام مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسوولیت سنگین مسوولان حوزه سلامت تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص استان گلستان دهک‌های پایین و اقشار آسیب پذیر جامعه نیازمند توجه بیشتری هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه جمعیت زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان بسیار زیاد است، افزود: دو برابر متوسط کشور در استان گلستان معلولیت وجود دارد که از لحاظ معیشتی بسیاری از خانواده‌ها را درگیر خود کرده است.

چراغعلی توجه به بیمه سلامت و فراگیر شدن آن را یکی از اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: پوشش بیمه سلامت برای همه خانواده‌ها یکی از سیاست‌های جدی دولت و وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر درمان و سلامت باید بیش از گذشته به مردم خدمت شود بر لزوم تلاش مضاعف در این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان سلامت مدیریت گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند

نورالدین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح روز بیماری‌های خاص از افزایش بودجه اختصاصی به صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در سال ۱۴۰۳ از ۷ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهار داشت: ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه بار مراجعه بیماران خاص در ایلام به مراکز درمانی ۶۱ هزار بار بوده است، گفت: از ابتدای آغاز طرح تاکنون بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

رحیمی افزود: ۱۰۷ بیماری خاص مشمول حمایت‌های این صندوق هستند.

کد خبر 6100083

دیگر خبرها

  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • ۸۰ درصد بیمه شدگان سلامت همدان رایگان زیر پوشش هستند
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال