Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالغ بر ۶۷۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال طی هفته گذشته در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در جریان دادوستد‌های بورس کالای ایران در هفته گذشته ۶۷۴ هزار و ۲۰۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که در این مدت در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز ۲۴۲ هزار و ۱۱۱ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۳۰ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۲۳۱ هزار و ۸۹۹ تن فولاد، ۴ هزار و ۷۴۰ تن مس، ۴ هزار و ۶۶۰ تن آلومینیوم، ۱۱۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۳ کیلوگرم شمش طلا، ۳۶۰ تن شمش روی و ۱۰ تن شمش سرب از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی گذشته در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۳۱ هزار و ۶۰۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۶ هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۱۳۲ هزار و ۵۵۵ تن قیر، ۱۲۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۵ هزار و ۸۱۳ تن مواد پلیمری، ۳۶ هزار و ۷۴۰ تن لوب کات، ۲۹ هزار و ۱۸۵ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۳۷۲ تن روغن پایه، ۶۶۰ تن عایق رطوبتی و ۲۹ هزار و ۹۵ تن گوگرد معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: بازار فرعی بورس کالای ایران هم در هفته گذشته معامله ۸۱۴ تن انواع کالا را تجربه کرد. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی بورس شمش طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی معاملات بورس کالا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • بررسی معاملات بورس کالا