Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر حسین حسینی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: سانحه هوایی اخیر که موجب از دست دادن جمعی از دانشجویان، نخبگان و دانش‌آموختگان برتر کشور بودند یک حادثه تلخ برای جامعه و به خصوص جامعه علمی به شمار می‌رود. ضمن اینکه این افراد سرمایه‌های بزرگی برای کشور بودند که برای ادامه تحصیل و کسب دانش به کشورهای دیگر و دانشگاه‌های برتر مهاجرت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آماری که اخیرا بدست ما رسیده است تعداد ۱۵ نفر از فارغ‌التحصیلان و یک نفر از دانشجویان فعلی دانشگاه تهران در سانحه هوایی اخیر در میان جانباختگان بودند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: براساس آماری که اعلام شد نخبگان از دست رفته سانحه هوایی، ذخایر ارزشمند کشور از دانشگاه‌هایی همچون صنعتی شریف، علم و صنعت و امیرکبیر بودند و همچنان در حال برآورد آمار از دست دادگان دانشگاه تهران هستیم.

اسامی دانشجویان و دانش آموختگان جان باخته دانشگاه تهران در سانحه سقوط هواپیمای اکراینی به این شرح است:

ردیف نام نام‌خانوادگی رشته‌تحصیلی ۱ سوزان گل‌باباپور شیمی ۲ فرید آراسته مهندسی کشاورزی ۳ غنیمت اژدری مهندسی منابع‌طبیعی ۴ الناز نبیی مهندسی صنایع ۵ سعید طهماسبی خادم اسدی مهندسی عمران ۶ مجتبی عباس‌نژاد مهندسی برق ۷ فروغ خادم زیست شناسی علوم گیاهی ۸ ساجده سرائیان مدیریت کسب و کار ۹ سارا سعادت الهیات و معارف اسلامی ۱۰ الوند صادقی مهندسی صنایع ۱۱ میرمحمدمهدی صادقی مهندسی عمران ۱۲ غزل نوریان مهندسی مواد ۱۳ شهرزاد هاشمی روانشناسی عمومی ۱۴ محمد مهدی الیاسی زبان و ادبیات فارسی ۱۵ سمیرا بشیری دامپزشکی ۱۶ بهاره حاج اسفندیاری مهندسی عمران

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اکراینی سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها

علی باستین روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز تفاهم نامه ۵ جانبه بین استانداری بوشهر، استانداری سمنان، پارک علم و فناوری خلیج فارس، پارک علم و فناوری سمنان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد که در زمینه تامین قطعات و تجهیزات صنایع پارس جنوبی همکاری شود.

وی افزود: ۵۰ درصد پتروشیمی‌های کشور در عسلویه قرار دارد و تامین قطعات و تجهیزات این صنایع، موجبات جلوگیری از خروج ارز از کشور شده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز موثر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سالی که به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، استفاده از ظرفیت جوانان کشور در تولید به ویژه جوانانی که در شرکت‌های دانش بنیان عضو هستند، امری ارزشمند در تحقق عملی شعار سال است.

باستین در تشریح جزییات تفاهم نامه ۵ جانبه تصریح کرد: در این تفاهم نامه، مقرر شده که نسبت به راه اندازی و استقرار مرکز طراحی و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: راه اندازی مرکز مهندسی معکوس تامین قطعات و تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از مفاد این تفاهم نامه است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این مهم ضمن اینکه از خروج ارز جلوگیری می‌کند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز خواهد داشت.

باستین از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به اختصاص فضای فیزیکی مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان ۲ استان بوشهر و سمنان اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه هر وقت به جوانان اعتماد کرده‌ایم، نتایج خوبی گرفته‌ایم افزود: امیدوارم در سال جاری بتوانیم از ظرفیت جوانان ۲ استان در توسعه صنعت بهره ببریم.

باستین ابراز داشت: دکتر صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان، پای کار است و با همکاری دو استان، شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا