Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:31:17 GMT

بررسی مسائل و مشکلات صدرا در فرمانداری شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۸۱۲۳

بررسی مسائل و مشکلات صدرا در فرمانداری شیراز

جلسه بررسی مشکلات شهر صدرا امروز (شنبه 21 دی) به ریاست «محمدرضا امیری»، فرماندار شهرستان شیراز و با حضور مدیرعامل شرکت عمران صدرا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و سایر مدیران ذیربط در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جلسه بررسی مشکلات شهر صدرا امروز (شنبه 21 دی) به ریاست «محمدرضا امیری»، فرماندار شهرستان شیراز و با حضور مدیرعامل شرکت عمران صدرا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و سایر مدیران ذیربط در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیری در این جلسه با تاکید بر ضرورت راه اندازی مجدد اورژانس و ثبت اسناد و ارائه خدمات مطلوب به مردم صدرا،‌ گفت: اورژانس صدرا از ابتدای هفته آینده در یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد شروع به کار کند و کار تعمیرات ساختمان اورژانس نیز طی هفته آتی انجام و ساختمان اصلی اورژانس حداکثر ظرف 2 هفته آتی در اختیار قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: همچنین یک واحد دیگر از سوی دانشگاه آزاد در اختیار اداره ثبت اسناد قرار گرفته و با همکاری شرکت عمران صدرا تجهیز تا ظرف یک هفته آتی اداره ثبت اسناد ارائه خدمات را در صدرا سر گیرند و همچنین با همکاری شرکت عمران و فرمانداری طی یک سال آتی ساختمان اداره ثبت صدرا احداث و به صورت مستقل از شیراز فعالیت کند.

 

فرماندار شیراز از اختصاص بودجه از محل اعتبارات توازن برای احداث 2 مدرسه در صدرا خبر داد و اظهار داشت: مجری احداث این مدارس شرکت عمران صدرا خواهد بود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین در مورد تصفیه خانه فاضلاب صدرا هم گفت: اگرچه بازدیدهای انجام و وعده هایی داده شده بود ولیکن نیازمند تامین اعتبار بودیم که مبلغ 50 میلیارد ریال که از محل اعتبارات توازن به موضوع اختصاص یافت و و با مشارکت شرکت عمران صدرا و همچنین اعتبارات شرکت آبفا شیراز کار تصفیه خانه در حال انجام و تکمیل است و امید است به موقع به بهره برداری برسد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام سخت سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی فرمانداری شیراز صدرا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران

به گزارش خبرنگار مهر، علی کرمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست بررسی پرونده‌های حقوقی و قضائی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران، اظهار کرد: تاکنون برای ۵ میلیون مترمربع از زمین‌های بخش خصوصی و برای ۴ میلیون مترمربع از زمین‌های ملی شهر مهاجران، اسناد مالکیت صادر شده است.

وی بیان کرد: ۹۶ قطعه در محله دو، ۱۶۶ قطعه در محله چهار و ۹۰۰ قطعه در محله پنج شهر جدید امیر کبیر در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر و مهاجران استان مرکزی گفت: این شرکت همچنین ۲۰۰ قطعه زمین در شهر امیرکبیر به متقاضیان برای ساخت انفرادی مسکن برای ساخت قرار در نظر گرفته است.

کرمی گفت: شهر جدید امیرکبیر ۱۰۰ میلیون مترمربع وسعت دارد که سند تک برگ برای ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های این شهر جدید صادر شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲۰۰ فقره سند تک برگ رسمی مالکیت شش دانگ برای واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید امیرکبیر صادر شد که این مهم یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

مسئوول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در حریم شهری شهر جدید امیرکبیر، ۲۳ فقره سند تک برگ دریافت شد که ۱۸ فقره از این اسناد در محدود شهر و مربوط به ۱۸ محله‌ای که در طرح تفصیلی پیش بینی شده شهر جدید امیرکبیر است.

کرمی عنوان کرد: در یک سال گذشته، حدود ۵۰ پرونده حقوقی و کیفری با موضوعات متنوع دستور کار قرار گرفت که بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های حقوقی و قضائی، به نفع این شرکت، منتج به صدور حکم قطعی شده است.

کرمی افزود: همچنین در حوزه پرونده‌های حقوقی و قضائی برای نمونه می‌توان به اخذ حکم محکومیت یک شرکت خصوصی به پرداخت مبلغ ۵۸ میلیارد تومان به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر که قطعیت یافته و در حال اجرا است اشاره کرد.

مسؤول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: همچنین در پرونده دیگری مطالبات اهالی یک روستا، جهت اثبات مالکیت حدود ۲۰۰ هکتار بوده که با همت وکلای شرکت و واحد حقوقی و املاک شرکت در نهایت حکم نسبت به ۱۰ هکتار از این اراضی صادر و نسبت به ۱۹۰ هکتار دیگر از این اراضی حکم به بی حقی اهالی آن روستا به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر صادر و قطعی شد.

کد خبر 6088674

دیگر خبرها

  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود