Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@08:20:04 GMT

در این ایام نیاز به همدلی،دانایی و تدبیر داریم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۸۴۰۱

در این ایام نیاز به همدلی،دانایی و تدبیر داریم

فرشته طائرپور تهیه کننده و فیلم‌نامه نویس در متنی نوشت: در این ایام نیاز به همدلی و  دانایی و تدبیر داریم.

طائرپور در این متن که در پی فاجعه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری اکراینی نوشت و در اختیار ایسنا گذاشت،آورده است: «"شریفی ها" چه حکایت‌های شیرین و تلخی در تاریخ نخبگی ایران رقم زده‌اند! یکی از یکی ماندنیتر و مثال زدنی‌تر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون «شریفی» بودن، نشانه هوش سرشار بود و دانش و اعتبار...و از این پس باید بر آن افزود: «داغی ماندگار».
رواست که شهید شان بنامیم و درک کنیم که در میدان احتمال حمله دشمن، ناروا و بی سلاح، قصه پر غرور زندگیشان، نیمه تمام ماند و حتی خونشان بر خاک وطن پاشیده نشد و حتی پیکرشان در آغوش مادران منتظرشان آرام نگرفت و حتی تابوتشان بر دوش برادران و همکلاسی‌هایشان تشییع نشد. 
کاروان زیبایشان به اوج آسمان ایران رسید، اما به مقصد نرسید و صاعقه‌ای شد تا قلب ملت ما را تا همیشه بسوزاند. 
چگونه برای همه عزیزان پرواز اکراین، از دانشجویان دانشگاه‌های شریف و امیرکبیر و تهران، تا سایر مسافرانی که هرکدام به امیدی کمر سفر بسته بودند، عزاداری کنیم که شایسته آنها و تسلای دل همه داغدیدگان باشد؟
غم حادثه و خشم از کتمان خبر، در وجود همه ما بیداد می‌کند و بیش از هرزمان دیگری دلمان می‌خواهد که یکدیگر را تسلی دهیم. دلمان می‌خواهد جایی در محوطه‌ای دانشگاهی، جمع شویم و با صدای بلند به مردم عزادار ایران، به همه داغداران پرواز اکراین و به نخبگان دلسوخته‌ای که همکلاسی هایشان را از دست داده اند، بگوییم: تسلیت!
بگوییم در این ایام که مدام داغ بر داغ می‌نهیم و حتی احتمال حمله دشمن هم از ما شهید می گیرد، نیاز به همدلی و  دانایی و تدبیر داریم... و اینها همه نزد شماست که آینده ایرانید.»
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی با حضور اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.

 در این نمایشگاه، چهل اثر از اساتید خوشنویسی؛ محمد زمان حیدری، جواد ابراهیمیان و محمد داستان و نیز هنرمندان خوشنویس؛ محمود حیدری، ابوالفضل غلامی، مهدی محمدی، صادق احمدی، محمد‌علی خاوری و ریحانه محمدی ارائه می‌شود.

نمایشگاه مشق همدلی از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ساعات بازدید ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا (صفائیه)، نبش کوچه۱۷ پذیرای علاقه‌مندان هنر خوشنویسی است.

این نمایشگاه توسط جمعی از اهالی فرهنگ و هنر افغانستانی استان قم و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، انجمن خوشنویسان استان قم و نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند