Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که تمامی اطلاعات لازم برای تحلیل روند سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران، در اختیار کارشناسان تیم تحقیقاتی این کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، دفتر ریاست جمهوری اوکراین در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: مقر عملیاتی شواری امنیت و دفاع ملی اوکراین[NSDC] که به دستور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور ایران کشور برای تحقیق درباره سقوط هواپیمای بوئینگ خطوط بین‌المللی هوایی اوکراین در ایران تشکلیل شده شده بود، تمام اطلاعات لازم را از همان ابتدا[از ایران] دریافت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام ویدیوها، تصاویر و دیگر چیزها برای تحلیل روند[این حادثه] که هنوز هم در تهران ادامه دارد، در اختیار کارشناسان ما قرار گرفته بود.

به گزارش ایسنا،  درپی وقوع حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه  ۹۸/۱۰/۱۸،  ستاد کل نیروهای مسلح، امروز  اعلام کرد: بر اثر بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، هواپیمای مسافربری اوکراینی مورد اصابت قرار گرفته که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.

لینک کوتاه: asriran.com/002yFP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اوکراین سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیروهای اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیروهای روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربرهای نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاوردهای جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیروهای اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیروهای اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

کد خبر 6096113

دیگر خبرها

  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف