Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:27:03 GMT

معاون وزیر صنعت: مشکل زیربنایی معادن رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۸۹۲۲

معاون وزیر صنعت: مشکل زیربنایی معادن رفع می‌شود

خداداد غریب پور روز شنبه در بازدید از معدن طلای هیرد نهبندان افزود: پروژه کارخانه فرآوری طلای هیرد قرار بود سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد اما مقرر شد هفته دولت سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: اکتشافات معدن طلای هیرد نهبندان ادامه دارد و به میزان ذخایر آن نیز افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات زیرساختی معدن هیرد نهبندان نبود برق بود که این موضوع جلوی فعالیت سرمایه‌گذار را نگرفته است و در حال حاضر برق از طریق ژنراتور تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: خراسان جنوبی چهارمین استان معدنی کشور است به ویژه اینکه ۷۰ درصد زغال و ۷۰ درصد منیزیت کشور را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه در زمینه مس سرمایه‌گذاری کرده‌ایم عنوان کرد: مشکلات مربوط به معادن مس استان خراسان جنوبی در قلعه زری خوسف به زودی پیگیری و حل خواهد شد.

غریب پور یادآور شد: در زمینه تامین زیربناهای معادن استان تاکنون خوب کار شده است ما نیز در این سفر جمع بندی از حل مسایل زیربنایی خواهیم داشت.

وی افزود: هرجا رفته‌ایم زیربناها با مشارکت سرمایه گذار انجام می‌دهیم به این معنا که استاندار، سرمایه گذار و شرکت مربوطه به صورت مشارکتی نسبت به تامین زیربناها اقدام کنند.

معاون وزیر صنعت بیان کرد: در خصوص تامین آب و برق کارخانه فرآوری طلای هیرد اقدامات اولیه انجام شده است ما نیز در این زمینه مشارکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در خصوص محرومیت‌زدایی و توسعه خراسان جنوبی اقدامات خوبی در این استان طی یکسال اخیر انجام شده است که به نوبه خود از ابتکارات و خلاقیت‌های استاندار در این زمینه قدردانی می‌کنم امید است ما نیز به نوبه خود در این رهگذر نقش داشته باشیم.

غریب پور عنوان کرد: امروز چند موضوع از جمله مشکلات مربوط به فولاد قاینات، معدن مس قلعه زری و زیربناهای معادن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز( شنبه) وراد بیرجند شد و در ادامه سفر از طرح کارخانه فرآوری طلای هیرود نهبندان و منطقه معادن شاهکوه این شهرستان بازدید کرد.

برچسب‌ها بیرجند صنعت و معدن خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند صنعت و معدن خراسان جنوبی بیرجند صنعت و معدن خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن