Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، غریب پور معاون وزارت صنعت معدن و تجارت کشور در حاشیه‌ی بازدید از زیرساخت‌های کارخانه طلای هیرد نهبندان گفت: تامین زیرساخت‌های پروژه فرآوری طلایی هیرد نهبندان از منابع داخلی سازمان ایمیدرو و با مشارکت دولت و سرمایه گذار انجام خواهد شد.

او در این بازدید با تاکید براینکه این پروژه قرار بود تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های سرمایه گذار و حمایت‌های استان این پروژه ۱۵ ماهه و در مهرماه ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب پور با اشاره به اینکه مهمترین مشکل این کارخانه تامین زیر ساخت برق است، بیان کرد: با مشارکت دولت، سرمایه گذار و منابع داخلی سازمان ایمیدرو زیرساخت برق این واحد را تامین خواهیم کرد چرا که ایمیدرو پیشتاز سرمایه گذاری در تامین زیر ساخت‌ها است.

معاون وزارت صنعت معدن و تجارت کشور اظهار کرد: در حال حاضر و در مرحله‌ی ایجاد زیرساخت‌های کارخانه‌ی طلای هیرد نهبندان ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و قرار است عملیات رسمی ساخت این کارخانه از دهه‌ی  فجر امسال آغاز شود.

او عنوان کرد: ذخیره قطعی طلای هیرد نهبندان حدود ۵ میلیون تن کانسنگ طلا است که از هر تن کانسنگ طلا در این معدن، یک گرم طلا استخراج و با راه‌اندازی کارخانه فرآوری در سال‌های آینده، سالانه ۳۰۰ کیلوگرم طلا تولید خواهد شد.

در بازدید معاون وزارت صنعت معدن و تجارت کشور و استاندار خراسان جنوبی از سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در کارخانه فرآوری طلای هیرد نهبندان خبر داده شد .

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن طلای هیرد نهبندان دهه فجر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی