Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:11:12 GMT

تمام قد از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۹۲۳۳

تمام قد از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنیم

حمید بادامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: خوشبختانه تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار درخشان حاضر شد و نتایج بسیار خوبی را کسب کرد.

وی افزود: با نگاهی به آمار نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل نخست فصل پیش متوجه می‌شویم که این تیم دو برابر فصل گذشته تا به امروز امتیاز کسب کرده و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به حمایت همه‌جانبه از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: خوشبختانه دیدگاهی که در بین تک‌تک اعضای شورای اسلامی شهر همدان راجع به این تیم وجود دارد کاملاً مثبت است و همه اعضا به اتفاق به لزوم حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری همدان تاکید دارند.

بادامی خاطرنشان کرد: قطعاً حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شور و هیجان و نشاط اجتماعی را در شهر ایجاد کرده و این تیم چشم امید تمامی بازیکنان فوتبال شهر همدان است.

وی با بیان اشاره به فوتبال محلات شهرداری همدان بیان کرد: تمامی بازیکنانی که در تیم‌های پایه شهرداری همدان و تیم‌های حاضر در فوتبال محلات همدان فعالیت می‌کنند چشم امیدشان رسیدن به این تیم است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: هر چه حمایت بیشتری از تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری همدان صورت بگیرد موجب تقویت فوتبال همدان شده و باید بتوانیم با حمایتی که از این تیم انجام می‌دهیم شاهد قهرمانی و صعود آن به لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم.

بادامی با اشاره به بومی بودن این تیم گفت: جای بسی خوشحالی است که تیم فوتبال شهرداری همدان پرچم‌دار حمایت از ظرفیت بازیکنان بومی شهر همدان است، اینکه ۸۰ درصد این تیم را بازیکنان بومی شهر همدان تشکیل می‌دهند نشان از ظرفیت بالای فوتبال همدان دارد.

وی افزود: همچنین از تدارکات، پزشک، سرپرست و کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان همه بومی هستند که خود این موضوع نیز نشان از نگاه شهرداری همدان به بومی‌گرایی دارد.

کد خبر 4822385

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت بارش برف سپاه پاسداران گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعداد‌های برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه