Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با دستور وزیر نفت ۳ هزار و ۳۳۳ حواله آهن‌آلات برای ساخت‌وساز مناطق آسیب‌دیده از سیل فروردین‌ماه تحویل مردم داده شد. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، احمد محمدی امروز در مراسم تحویل واگذاری آهن‌آلات اهدایی شرکت ملی نفت ایران به مناطق آسیب‌دیده از سیل، با اشاره به حضور مجموعه وزارت نفت در حادثه سیل فروردین‌ماه امسال و خدمات رسان به مناطق سیل‌زده، اظهارداشت: در روزهای آغازین سیل 98 به دستور وزیر نفت با همه امکانات در خدمت مردم بودیم تا به شکلی حجم خسارت‌ها کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آن زمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به همراه شرکت ملی حفاری ایران معین شهرستان‌های اهواز، باوی و کارون شدند که پرجمعیت‌ترین و حساس‌ترین نقاط خوزستان هستند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: عملیات‌ انجام‌شده در مدت وقوع سیل و پس‌ازآن حدود 2 ماه به طول انجامید و اقدامات خوبی صورت گرفت که در پی آن توانستیم از ورود آب به شهر اهواز جلوگیری کنیم.

محمدی به اعتبارات تخصیص داده‌شده برای کمک به بازسازی مناطق آسیب‌دیده اشاره کرد و گفت: پس از سیل اعتباری بالغ‌بر 130 میلیارد تومان برای بهسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در سه شهرستان موردنظر تخصیص و پرداخت شد.

وی افزود: امروز نیز با دستور وزیر نفت 3 هزار و 333 حواله آهن‌آلات برای ساخت‌وساز مناطق آسیب‌دیده از سیل فروردین‌ماه تحویل مردم داده شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: درحال حاضر حدود 70 درصد آهن‌آلات موردنیاز در اختیار مردم قرار داده شد و مابقی نیز به‌زودی اختصاص می‌یابد تا پیش از پایان سال شاهد اتمام کار بازسازی‌ها باشیم.

14 پروژه شرکت ملی نفت ایران به نام سردار سلیمانی نام‌گذاری شد

بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‎خیز در ادامه این مراسم با ادای احترام به شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، گفت: با توجه به شهادت سردار سلیمانی، 14 پروژه شرکت ملی نفت به نام این سردار رشید نام‌گذاری شده که 11 پروژه آن در خوزستان، 2 پروژه در استان فارس و یک پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

وی به کمک‌های این شرکت در طول مدت سیل فروردین 98 اشاره و عنوان کرد: کمک‌های شرکت ملی نفت ایران بعد از وقوع سیل آغاز شد که نخستین حرکت پرداخت مبلغ 130 میلیارد تومان تعهد شرکت ملی نفت برای بازسازی مناطق سیل‌زده بود.

اخبار اربعین 98| آسیب‌های سیل فروردین خوزستان هیچ خللی در خدمات رسانی به زائران ایجاد نکرد42 میلیارد متر مکعب آب توسط سیل فروردین‌ماه وارد سدهای خوزستان شدسیل فروردین امسال 1800 میلیارد تومان خسارت به استان همدان وارد کرد

دارابی افزود: این مبلغ در سه حوزه نوسازی مدارس، علوم پزشکی و کمک به افراد آسیب‌دیده ناشی از سیل اختصاص یافت؛ اما شرکت ملی نفت ایران در ادامه خرید میلگرد را نیز برعهده گرفت.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‎خیز ادامه داد: توانستیم در حوزه نوسازی تا قبل از آغاز سال تحصیلی مدارس را تحویل دهیم. در حوزه علوم پزشکی نیز قراردادها منعقدشده که متناسب با پیشرفت فیزیکی اعتبارات به آن‌ها داده می‌شود.

وی درباره خرید میلگرد برای خانه‌های آسیب‌دیده از وقوع سیل، گفت: حواله‌ها برای افراد صادرشده و از طریق بنیاد مسکن نسبت به پرداخت هزینه‌ها اقدام می‌شود.

دارابی خاطرنشان کرد: همچنین 51 میلیارد تومان برای آسیب دیدگان زلزله مسجدسلیمان جهت ساخت 500 واحد نیمه‌تمام شهرک ولیعصر تخصیص‌یافته است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‎خیز به تعهدات شرکت ملی نفت ایران برای مشارکت در ساخت شبکه فاضلاب شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: با دستور وزیر نفت 10 میلیارد تومان برای احداث شبکه فاضلاب در شهرستان کارون تخصیص یافت که با مشارکت آبفا خوزستان در سال آینده شاهد ساخت شبکه فاضلاب شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله خواهیم بود.

انتهای پیام/344/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در روستای حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: همراهی و همدلی مردم و مسؤولان در حادثه اخیر در روستای امامزاده ابراهیم شفت قابل تقدیر است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر پیش بینی سر پناه مناسب و اسکان اضطراری برای ساکنین دائم امامزاده ابراهیم شفت بیان کرد: با توجه به احتمال نامناسبت بودن شرایط جوی در روزهای آتی از هم اکنون اسکان اضطراری منطقه حادثه دیده فراهم شود.

فکور با بیان اینکه خسارت‌های حادثه دیدگان شفت جبران شود، گفت: ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه ار منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود.

وی از پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوار آسیب دیده شفتی خبر داد و افزود: مساله حمایت از آسیب دیدگان امامزاده ابراهیم شفت در جلسه هیأت دولت مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم همکاری بومیان منطقه با دستگاه‌های اجرای برای سرعت بخشی به خدمات اضافه کرد: همکاری و همراهی مردم با دستگاه‌های خدمات رسان به تسریع خروج از بحران کمک می‌کند.

فکور از صدور رایگان پروانه‌های ساختمانی برای آسیب دیده‌های آتش سوزی روستای شفت خبر داد و اضافه کرد: تعدادی از مهندسین برای انجام رایگان کار در امامزاده ابراهیم شفت داوطلب شدند.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی سند و املاک دچار حریق شده امام زاده ابراهیم شفت افزود: در نقشه برداری و ثبت سند جهت ساخت ساز باید دقت و نظر بیشتری صورت گیرد.

فکور با اشاره به مشکلات و موانع استقرار ایستگاه آتش نشانی در امامزاده ابراهیم شفت بیان کرد: با توجه به مشکل جذب نیروی سازمانی برای آتش‌نشانی در روستای امامزاده ابراهیم شفت پیشنهاد می‌شود برای انجام خدمات این بخش، نیروی روزمزد به کارگیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم رعایت مؤلفه‌های ساخت و ساز چوبی اضافه کرد: کُند سوز کردن چوب‌ها برای کاهش اشتعالزایی در ساخت و ساز روستای امامزاده ابراهیم شفت در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ایمن سازی خانه‌های روستایی و شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: با توجه به حادثه خیز بودن گیلان توجه به دستورالعمل‌های فنی و ایمنی در ساخت و سازها بسیار اهمیت دارد.

به گفته وی، هیچ الزامی برای انتخاب سازه چوبی برای ساخت و ساز مجدد در امامزاده ابراهیم شفت نیست.

کد خبر 6097565

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها