Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:34:59 GMT

آستان شیخ صدوق(ره) در قرق لشکر فاطمیون

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۹۳۷۶

آستان شیخ صدوق(ره) در قرق لشکر فاطمیون

شب گذشته آستان حضرت شیخ صدوق(ره) در قرق لشکر فاطمیون و خانواده‌هایی بود که مثل خیلی‌ها داغدار از دست دادن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بودند.

خبرگزاری فارس از شهرری؛ نیاز گلی: در ورودی آستان مقدس حضرت شیخ صدوق(ره) رزمنده‌ای به استقبال ما می‌آید که دست مصنوعی و انگشتری در یکی از انگشتان این دست جلوه می‌کند که به گفته خودش یادگاری سوریه است و خیلی از شهادت سردار سلیمانی که بارها در سوریه او را از نزدیک دیده بود ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل خیلی از جاها در روزهای اخیر حال و هوای این آستان با تمثال شهدای این حمله تروریستی رنگ و بوی ایثار و شهادت دارد و با حضور لشکر فاطمیون و برافراشته شدن پرچم‌های زرد رنگ خود حماسی‌تر شده بود.

خانواده شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، بسیجیان پایگاه شهدای فاطمیون و رزمندگان این لشکر به پاسداشت رشادت‌ها، دلاوری‌ها و شهادت جانگداز سردار سرافراز ایران و اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت رژیم تروریستی آمریکا دور هم جمع شده‌اند.

رزمندگان و سربازان جبهه مقاومت که تحت فرماندهی سردار سلیمانی سال‌ها خدمت می‌کردند، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرات فرمانده غیور و شجاع خود در غم از دست دادن فاتح دل‌ها اشک ماتم ریختند.

جوانان رشیدی از لشکر فاطمیون با لباس‌های رزم در گوشه و کنار مراسم پرچم‌های زرد رنگ فاطمیون را برافراشته‌اند که بارها رعب و ترس بسیاری را بر دل تکفیری‌ها انداخته است.

یکی از دست‌اندرکاران این همایش باشکوه به یاد سردار سلیمانی می‌گوید: خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم فاطمیون با حضور باشکوه خود در این مراسم حماسه و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی را زنده نگاه داشته و با عزمی راسخ با آرمان‌های آن شهید سرافراز تجدید میثاق کردند.

برادر شهید مدافع حرمی به جایگاه می‌رود و در دل نوشته خود از جای خالی سردار که بیشتر از نبودن برادرش اذیتش می‌کند سخن گفته و با قدرت می‌گوید همه ما انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

آمریکا تاوان اشک رهبری را می‌دهد

مادران، همسران و فرزندان شهدا عکس‌های عزیز خود را در در یک دست گرفته و تمثال سردار سلیمانی و سایر شهدای این حمله را در دست دیگر پا در مراسم گذاشته بودند و خیلی از این شهدا از نزدیک در کنار فرمانده حاج قاسم بوده‌اند.

خانم حسینی که همسرش جانباز مدافع حرم و فرزندش «سید علی اصغر حسینی» شهید مدافع حرم است در حالی که کنار فرزندش ایستاده، می‌گوید:  سید علی اصغر در تاریخ ۹۴/۸/۸ در ۱۸ سالگی در حلب سوریه به شهادت رسید و قبل از او نیز همسرم در جبهه های مقاومت مبارزه می‌کرد.

وی با افتخار اینکه مادر شهید است، اضافه می‌کند: پس از آنکه سید علی اصغر شهید شد، همسرم گفت من باز هم به سوریه بروم؟ و من با اینکه دوست نداشتم سه فرزندم ابوالفضل، احمدرضا و امیرطاها بدون پدر، بزرگ شوند اما به همسرم گفتم به عنوان عرض ادب به حضرت زینب(س) بار دیگر به سوریه برو و با جهاد و مبارزه از خانم حضرت زینب(س) تشکر کن که فرزند ما را طلبید و در آغوش شهادت کشید؛ نمی‌خواهم پسرم شهید شده حضرت، خدای نکرده فکر کند ما طلبکار هستیم و دیگر به جهاد نمی‌رویم.

این مادر و همسر شهید با بیان اینکه با خواب‌هایی که دیده بودم اصلا فکر نمی کردم پسرم شهید شود، ادامه می‌دهد: وقتی خبر شهادتش را شنیدم سر به سجده گذاشتم و گفتم خدایا دسته گل نمی‌توانم بگویم ولی پرکاهی را برای خودت و اهل بیت(ع) تقدیم کردم و از من قبول کن و صبر زینبی به من بده تا دوستانم ناراحت و دشمنانم خوشحال نشوند.

خانم حسینی عکس همسر و فرزندش را نشان می‌دهد و می‌گوید: سجده من به قدری طولانی شد که اطرافیان مرا از سجده بلند کردند اما سبک و سرحال بلند شدم و با افتخار تا چهلم پسرم شیرینی پخش کردم زیرا شهادت باعث افتخار است.

هرچه درباره فرزند و همسر شهید با خانم حسینی صحبت کردیم مقاوم و باصلابت پاسخ می‌داد اما وقتی سخن از سردار شهید قاسم سلیمانی شد، بغضش ترکید و اشک از چشمانش جاری شد، پاهایش سست شد و ادامه گفت‌وگو را نشسته انجام داد و احساس خود بعد از شنیدن خبر شهادت سردار را اینگونه پاسخ می‌دهد: خیلی برایم سنگین بود، من سه روز در شوک بودم سردار را خیلی دوست داشتم، آمریکای لعنتی سردار را مظلومانه در غربت به شهادت رساند و شوک بد و عجیبی به ما وارد شد و داغدار شدیم.

وی در ادامه با اشاره به اشک‌های امام خامنه‌ای بر سر نماز بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی، اضافه می‌کند: در مراسم تشییع پیکر پاک حاج قاسم در تهران شرکت کردیم که اشک‌های آقا در نماز دل‌مان را به درد آورد، آمریکا باید بهای قطره قطره اشک رهبرم را که تاوان سنگینی دارد بپردازد.

مادر شهید حسینی در پایان تأکید می‌کند: سربازان سردار باید دلیر و مقاوم راه این شهید سرافزاز را ادامه دهند و انتقام خون شهدا را بگیرند.

حاج قاسم فرمانده خوبی بود

«پهلوان زاهدی» یکی از این رزمندگان مدافع حرم در حالی که سربند یا زینب(س) بر پیشانی دارد، می‌گوید: رزمنده فاطمیون تحت امر رهبر معظم انقلاب هستم و پس از اعلام حکم جهاد از سال ۹۴ در مقابل تکفیری‌های داعش در سوریه با شوق و اشتیاق مبارزه کردم و پیروزی‌های بزرگی به دست آوردیم.

وی صحبت‌های خود را با اشاره به رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و خوبی‌های سردار سلیمانی ادامه می‌دهد: حاج قاسم فرمانده خوبی بود، همه ما را دوست داشت و از شدت علاقه تک تک سربازان را در آغوش می‌گرفت و می‌بوسید.

این رزمنده مدافع حرم در ادامه گوشی خود را باز کرده و عکسی را که با سردار سلیمانی گرفته را با افتخار نشان می‌دهد و با بغض می‌گوید: یک شب در حلب عمیاتی داشتیم که به سردار گفتم حاجی بیا باهم عکس بگیریم و سردار با شوخی گفت: اگر شب عکس بگیریم شهید می‌شویم و سپس با لبخند که همیشه بر لب داشت عکسی به یادگار گرفتیم.

زاهدی با اظهار تأثر و ناراحتی از شهادت سردار سلیمانی اضافه می‌کند: هدف داعش تنها سوریه و عراق نبود بلکه نیت اصلی آن‌ها ایران و افغانستان بود و در نقشه جغرافیایی خود از سوریه و ایران تا کوه‌های هندوکوش افغانستان نقشه کشیده بودند.

وی در پایان با بغض در گلو می‌گوید: سردار تنها مال ایران نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان بود، آمریکای جنایتکار را خدا لعنت کند، قطعا انتقامی سخت می‌گیریم.

نیروها و خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در کنار آحاد مردم در روزهای اخیر اشک فراق سردار فاتح دل‌ها ریختند و فصل مشترک همه این ملت‌های آزادی‌خواه انتقام سخت از استکبارجهانی است.

انتهای پیام/گ/گ۲/س۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شیخ صدوق سوریه قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)