Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه دیدار ایران و کره دراماتیک بود، گفت: کره در دفاع عالی بود و نمایش فوق‌العاده‌ای برابر ایران داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک گفت: این بازی پراسترسی برای ایران و کره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای مسابقه، استرس بر بازی حاکم شد و سرویس و دفاع کره هم عالی بود. بعد از ست اول، ایران خیلی بهتر بازی کرد و در پایان، خیلی بازی هیجان انگیزی داشتیم. برای هر دو تیم، پیروزی در این مسابقه خیلی مهم بود و کره، نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و خیلی خوشحالم چون حالا تیم ایران، در فینال انتخابی المپیک است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد سعید معروف در بازی مقابل کره جنوبی، گفت: معروف همان‌طور که خودش هم اعلام کرد، از ابتدای مسابقه کمی مشکل داشت و با درد بازی می‌کرد. با وجود این مشکل، تمام تلاش خود را کرد تا خیلی خوب بازی کند و حمایت خیلی خوبی هم از بازیکنان جوان تیم کرد تا کل بازیکنان، در تمام مدت زمان مسابقه، روی بازی تمرکز لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: معروف بازیکن بسیار مهم و بزرگی برای والیبال ایران است؛ هما‌ن‌گونه که سایر بازیکنان هم مهم هستند، اما سعید تجربه خوب و طولانی مدت دارد و چون در پست پاسور بازی می کند، بازیکن مهم و خیلی ارزشمندی است.

کولاکوویچ درباره دیدار فینال و این که دوست دارد با چه تیمی در دیدار نهایی بازی کند، گفت: فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. مهم فقط این است که با موفقیت این مسابقات را به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: فردا یک روز تازه و شانس فوق‌العاده برای کسب سهمیه است. این شانس را فردا داریم که در یک مسابقه حساس، بلیت توکیو را برای والیبال ایران، نهایی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استرس ایران بازی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی مازندران در قائمشهر میزبان پرسپولیس است.

پرسپولیس که فصل پیش در این شهر جام قهرمانی را بالای سر برده بود، به سه امتیاز این مسابقه حساس نیاز مبرمی دارد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازی پوستری با پیراهن دوم و مشکی رنگ این تیم طراحی کرد که در آن حضور سینا اسدبیگی کنار علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی خودنمایی می‌کند.

اسدبیگی در دیدار جام حذفی یک سوپرگل زد و یک پاس گل داد و حالا باید دید پس از نیمکت نشینی مقابل سپاهان، در بازی با نساجی چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی