Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جمالدینی بیان داشت: بر اثر طغیان رودخانه چالاک در بخش بمانی راه ارتباطی مردم روستاهای دودر، کنارجو، زمین ملأ، سرگلم و روستای لبنی بالا با مرکز بخش و شهرستان سیریک قطع است.

جمالدینی افزود: طغیان رودخانه‌های مرگ، دهارن و گز نیز موجب بسته شدن راههای ارتباطی روستاهای مهمانی، گرائیگ، پاراف، سردرنگ، گوجگ، میاندر، جوشکی، دل آسا، گدو، پگو و قلموئی در بخش مرکزی با مرکز شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها بیش از ۳۵ منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شد.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: تاکنون خسارت وارد شده به تأسیسات زیربنایی شامل راههای روستایی، برق و کشاورزی در سیریک ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

جمالدینی خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی شهرستان سیریک از ساعت ۱۰ صبح تاکنون قطع است.

وی اظهار داشت: طغیان رودخانه و سیل موجب بردن لوله اصلی انتقال آب چاه‌های راونگ میناب به سیریک، و قطعی آب آشامیدنی شده است.

وی گفت: بیشترین خسارات بارندگی در شهرهای بندرکوهستک، سیریک، گروگ و روستاهای مهرگی، سرگلم، کنارجو، شهید مردان، سیکوئی، گز، کردر، پگو بوده است.

براساس اعلام مرکز باران سنجی در شهرستان سیریک بطور میانگین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵۳ میلیمتر باران باریده است.

شهرستان سیریک با ۴۵ هزار نفر جمعیت، دارای ۷۵ روستا و سه شهر در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.

کد خبر 4822802

منبع: مهر

کلیدواژه: وقوع سیلاب قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت بارش برف سپاه پاسداران شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دز طغیان کرد + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد خبر 849173 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران رودخانه استان خوزستان

دیگر خبرها

  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • باران امروز هم میهمان ایلام است