Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:46:39 GMT

اجرای «طرح ملی قبض سبز» از سال آینده در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۹۷۷۹

اجرای «طرح ملی قبض سبز» از سال آینده در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در راستای سیاست دولت الکترونیک و رفاه حال مشترکان طرح ملی قبض سبز از سال آینده در ایلام اجرا می‌شود.

افشین مظاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: طرح ملی قبض سبز در راستای سیاست دولت الکترونیک و رفاه حال مشترکان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و شرکت‌های آب ‌و فاضلاب کشور از سال ۹۹ قبض کاغذی را حذف و تبدیل به قبض سبز می‌کنند.

وی افزود: در طرح ملی قبض سبز قبوض آب بهاء مشترکین به صورت دوره‌ای به شماره تلفن‌های همراه مردم ارسال می‌شود و قبوض کاغذی حذف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در استان، دستورالعمل مربوطه به تمامی ادارات آب و فاضلاب شهرهای ایلام ابلاغ و شماره تلفن همراه مشترکین جمع آوری و در سامانه پیامکی ثبت و سامانه پیامکی قبوض نیز استقرار یافته است.

مظاهری ادامه داد: در حال انجام مراحل پایانی این طرح و بروز رسانی اطلاعات تلفن همراه مشترکین انجام شده و برای اثبات صحت عملکرد سامانه، طرح آزمایشی نیز اجرا شده است. 

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام آب قبض دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود

مجتبی میهن‌پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان ایلام اظهار کرد: فعالیت این سیستم از عصر امروز و با رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران آغاز می‌شود و تا اواسط روز شنبه هفته آتی این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برای سامانه فوق هشدار سطح نارنجی صادر شده است، افزود: بارش‌های این سیستم به صورت رگبار بهاری است که طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه به تناوب و به صورت نقطه‌ای و منقطع شدت می‌یابد.

میهن پرست ادامه داد: این سیستم از ظرفیت بارشی قوی برخوردار است و کل استان را در برمی‌گیرد، اما هسته اصلی نزولات جوی سامانه مذبور در مناطق شمال، مرکز شرق و جنوب شرق استان است.

وی اضافه کرد: این سامانه بارشی همراه با رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد، صاعقه، وزش باد شدید لحظه‌ای و بارش‌های تند رگباری است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام یادآور شد: آبگرفتگی مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بروز روان آب و اختلال در تردد از جمله پیامد‌های این سیستم خواهد بود.

میهن پرست در خصوص احتمال آسیب دیدن باغات و اراضی زراعی، عدم صعود به ارتفاعات به علت خطر اصابت صاعقه، تحکیم سازه‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و خشکه‌رود‌ها هشدار داد.

میهن پرست بیان کرد: دمای هوای روزانه در مدت فعالیت سیستم بین هشت تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام