Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جنوبی استقلال این روزها توانسته نظر سرمربی تیمش را جلب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی دشتی بازیکنی است که در این فصل با استقلال قرارداد امضا کرد، او در ابتدای حضورش در استقلال شرایط خوبی نداشت و کمتر بازی می کرد اما در اواخر نیم فصل شرایط بهتری پیدا کرد و در چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم اینکه دشتی با شروع تمرینات استقلال با آمادگی کامل شرکت کرده است و گفته می شود فرهاد مجیدی از آمادگی او کاملا راضی است و می خواهد در نیم فصل دوم وظیفه مهمتری به او محول کند.

با درخشش دشتی، فرهاد مجیدی از جذب بازیکن سمت راست منصرف شده است و گفته می شود در بازی هایی که وریا غفوری شرایط بازی کردن نداشته باشد این علی دشتی است که در این سمت از زمین بازی می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تمرینات استقلال وریا غفوری علی دشتی استقلال تمرینات استقلال تمرینات تیم استقلال علی دشتی وریا غفوری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دو دونده کیش در مسابقه دوی نیمه ماراتن ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، عباس کاوسی با کسب رتبه هجدهم و شوکا سیلانی از کیش در مسابقه دوی استقامتی نیمه ماراتن در شهر چشمه ترکیه موفق به کسب نشان برتر مسابقات شدند.

در این رویداد بین المللی بیش از هزار و ۵۰۳ ورزشکار حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کامنت ابوالفضل جلالی زیر پست فرهاد مجیدی غیب شد! + عکس
  • نظارت افشاریان روی بازی پایین جدول/ موعود به استقلال هم رسید
  • اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مشخص شد
  • سورپرایز مدیر بایرن: خبری از سوال تکراری نبود!
  • درخشش دو دونده کیش در مسابقه دوی نیمه ماراتن ترکیه
  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • ببینید | سورپرایز جالب خواننده آمریکایی برای یک پسر بچه حین ضبط یک ویدیوی خیابانی
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود