Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@22:42:08 GMT

افشای توطئه فضانوردی به روایت رابرت زمکیس

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۰۳۵۹

افشای توطئه فضانوردی به روایت رابرت زمکیس

به گزارش هالیوود ریپورتر، رابرت زِمِکیس، کارگردان دارنده جایزه اسکار، فیلمی علمی تخیلی با عنوان «آرِس، اله جنگ» برای کمپانی برادران وارنر می‌سازد.

جنیوا رابرتسون دوورِ، نویسنده فیلم معروف «کاپیتان ماروِل»، فیلم‌نامه این پروژه سینمایی را نوشته است. رولند امِریچ نیز مدیر تولید این فیلم خواهد بود.

زمکیس علاوه بر کارگردانی به همراه جک راپکه از تهیه‌کنندگان فیلم «آرِس الهه جنگ» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این فیلم در مورد یک فضانورد است که با کپسول فضانوردی در بیابانی در آفریقا سقوط می‌کند. زمانی‌که تمام تلاش خود را می‌کند تا به نوعی با خانواده‌اش ارتباط برقرار کند، مشخص می‌شود که این ماموریت بخشی از یک توطئه بزرگ بوده و او ممکن است حامل اسراری باشد که می‌تواند برای همیشه جهان را تغییر دهد.

زمکیس که خلق دو فیلم شاخص «فارست گامپ» و «بازگشت به آینده» را در کارنامه خود دارد، امسال علاوه بر این پروژه، ساخت فیلم لایو اکشن «پینوکیو» برای استودیوی دیزنی را هم در برنامه کاری خود دارد.

۵۷۵۷

کد خبر 1341323

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان داستان علمی تخیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان به همراه مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی شهرستان ارومیه ضمن بازدید از مرکز مرگور به منظور رصد و پایش مزارع و بررسی وضعیت زراعی از مزارع گندم و علوفه منطقه بازدید کرد.

 دیانتی در حاشیه این دیدار تاکید کرد: علاوه بر محصول استراتژیک  گندم   محصولات دیگری مانند جو، دانه های روغنی، حبوبات، نباتات علوفه ای و گیاهان دارویی را نیز می توان با موفقیت تولید کرد که علاوه بر تامین بخشی از نیاز بهره برداران و جامعه مصرف در حفاظت از منابع تولید و پایداری آنها نقش موثری خواهند  داشت. 

وی ادامه داد: با اجرای طرح جهش در دیمزارها  اقدامات فنی  لازم در راستای کشاورزی حفاظتی ازجمله حفظ بقایا، کشت عمود بر شیب، گذر از آیش زرد به سبز و کشت مستقیم از اهداف طرح میباشد که کارشناسان محترم در مراکز جهاد کشاورزی نسبت به اجرای آنها اهتمام بیشتری باید داشته باشند.

دیانتی اضافه کرد: در طرح جهش تولید در دیم زارها علاوه بر استفاده از بذر و کود مناسب، مبارزه با عوامل خسارتزای گیاهی مانند مبارزه با آفات و بیماری و توجه به توصیه های مروجان کشاورزی هم از دیگر عوامل موثر در افزایش تولید گندم و سایر محصولات است.

دیانتی افزود: استفاده از تکنیک های روز دنیا برای افزایش بهره وری در اراضی دیم یکی از اهداف طرح جهش بوده و کشاورزی حفاظتی و کم خاکورزی و بی خاکورزی، استفاده از ارقام جدید و متحمل به شرایط اقلیمی و ... از جدیدترین و کارآمدترین روش های مورد استفاده در دنیاست.

در ادامه اشکان رضایی معاون فنی و اجرایی شهرستان گزارشی از اجرای طرح در شهرستان و مجیدی مسئول مرکز مرگور گزیده ای از اجرای طرح و اقدامات انجام یافته در منطقه مرگور را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • افشای راز «نفرین توت عنخ آمون» که بیش از ۲۰ نفر را کشت
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند