Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:47:32 GMT

برف و کولاک سه جاده اصلی خراسان رضوی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۰۴۳۱

برف و کولاک سه جاده اصلی خراسان رضوی را مسدود کرد

ابراهیم نصری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارش برف تردد در جاده درگز - قوچان نیز برای خودروهای سواری فقط با زنجیر چرخ مجاز است و تردد کامیون در این جاده ممنوع می‌باشد.

وی با تاکید به رانندگان برای رعایت موارد ایمنی اظهار داشت: با وجود بارش برف و باران تردد در سایر راه‌های استان به صورت روان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصری گفت: با توجه به پیش‌بینی کاهش دمای هوای امشب در برخی جاده‌های استان تا زیر صفر، احتمال یخبندان در جاده‌های درگز - قوچان، مشهد - فریمان و باغچه - نیشابور بویژه در گردنه شریف آباد وجود دارد. 

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف خراسان رضوی ترافیک جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف خراسان رضوی ترافیک جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف خراسان رضوی ترافیک جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست