Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ثبت ۱۳ دی ماه به نام روز جهانی مقاومت در تقویم کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش روز شنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی افزود: به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۳ دی در تقویم روزها و مناسبات ملی با عنوان‌ "روز جهانی مقاومت" نام‌گذاری شد و این مناسبت توسط رییس جمهوری امضا و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری جایزه جهانی ایثار خبر داد و اظهارداشت: با تلاش اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، جایزه جهانی ایثار به نام جایزه سردار سلیمانی نام‌گذاری می شود.

به گزارش ایرنا، در جلسه روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه شورای فرهنگ عمومی برای پاسداشت مجاهدت های خالصانه سردار حاج قاسم سلیمانی موضوع نام گذاری روزی در تقویم به نام این شهید مقاومت مطرح و تصویب شد.

سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقویم حسن روحانی رییس جمهوری شورای عالی انقلاب فرهنگی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»