Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@21:42:42 GMT

برانکو: نمی‌توانم به پرسپولیس برگردم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۱۰۵۶

برانکو: نمی‌توانم به پرسپولیس برگردم

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد خبر بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو مدیران باشگاه پرسپولیس بهترین گزینه را برای جانشینی گابریل کالدرون، برانکو ایوانکوویچ می‌دانند در حالی که هنوز با سرمربی پیشین خود تسویه حساب مالی نکرده‌اند.
نکته قابل توجه دیگر مذاکره برانکو با فدراسیون فوتبال عمان برای قبول هدایت این تیم است و گفته می‌شود نتایج بسیار مثبتی هم در پی داشته، اما با توجه به مرگ سلطان قابوس پاداش عمان، طبیعی است معرفی برانکو به عنوان سرمربی جدید این کشور چند روز با تاخیر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس قصد دارد به وی پیشنهاد بازگشت به این تیم را بدهد، عنوان کرد: نمی‌توانم به پرسپولیس برگردم چرا که برای آینده کاری‌ام برنامه‌های دیگری دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکراتش با فدراسیون عمان مثبت بوده و قصد هدایت این تیم را دارد؟ عنوان کرد:  قادر نیستم در مورد مذاکراتی که انجام می‌دهم فعلا صحبتی داشته باشم.
 باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به پاسخ منفی برانکو به دنبال گزینه خارجی دیگر خواهد بود یا مجبور خواهد شد به یکی از گزینه‌های داخلی از جمله علی کریمی، یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار اعتماد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خبرگزاری دانشجو کالدرون برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان